Tuesday, September 25, 2018

စက္သုံးဆီေခြၽတာေရးႏွင္႕ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ထိန္းသိမ္းႏိုင္မည္႕တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ နည္းပညာျမင္႕လွ်ပ္စစ္ကား ႏွစ္မ်ဳိး ထုတ္လုပ္မည္

Image may contain: car and outdoor
ရန္ကုန္ စက္တင္ဘာ ၂၄
စက္သုံးဆီေခြၽတာေရးႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ရာသီ ဥတု၊ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ လိုက္ေလ်ာ ညီေထြစြာ ထုတ္လုပ္ထားေသာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ နည္းပညာျမင့္ လွ်ပ္စစ္ကားႏွစ္မ်ဳိး အစီးေရ ၂ဝဝဝ ကို လာမည့္ေအာက္တိုဘာလတြင္ ပထမဆုံးအျဖစ္ ရန္ကုန္ ေရႊျပည္သာၿမိဳ႕နယ္ သာဓုကန္စက္မႈဇုန္ရွိ ကားစက္႐ုံ၌ စတင္ ထုတ္လုပ္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း KHAIN GKHAING SANGDA MOTORCAR FACTORY မွ မန္ေနးဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာ မစၥတာ YU JIAN CHEN က ေျပာသည္။
''ဒီကားေတြတင္သြင္းမႈအတြက္ တ႐ုတ္ အစိုးရက အခြန္မယူပါဘူး။ ျမန္မာျပည္သူေတြ ကို ေစ်းေပါေပါနဲ႔ ဝယ္ယူအသုံးျပဳႏိုင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးတာပါ။ ကားေတြကို တ႐ုတ္ ျပည္မွာ ထုတ္လုပ္ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံက တပ္ဆင္ ထုတ္လုပ္ေပးသြားမွာပါ။ ၿမိဳ႕တြင္း ၿမိဳ႕ျပင္ ဟိုင္းေဝးတစ္ႏိုင္ငံလုံးကို ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေအာင္ နည္းပညာနဲ႔ ထုတ္လုပ္ေပးထားပါတယ္။ ဘက္ထရီ စြမ္းအင္ကိုလွ်ပ္စစ္မီးရွိတဲ့ေနရာ ေတြမွာ အလြယ္တကူသြင္းႏိုင္ၿပီး ဟိုင္းေဝး ေရာက္ရင္ လမ္းမွာဘက္ထရီအား ရာခိုင္ႏႈန္း နည္းေနရင္ ဆီထည့္ၿပီး ကားရဲ႕ဘက္ထရီကို အားျဖည့္ေပးႏိုင္တဲ့ စက္ပါပါတယ္။ အဲဒီ အတြက္ ဟိုင္းေဝးေတြမွာလည္း ေကာင္းစြာ အသုံးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ အခုဆိုရင္ စက္သုံးဆီ ေစ်းက အဆမတန္ျမင့္မားေနတာကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မယ္။ မီးခိုးမထြက္တဲ့အတြက္ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ကိုလည္း ထိန္းသိမ္း ႏိုင္ပါတယ္'' ဟု မစၥတာ YU JIAN CHEN က ထပ္မံေျပာသည္။
ထုိ NEW ENERGY CAR (HYBRID) လွ်ပ္စစ္(ဘက္ထရီ)ကား KSD-V1 ႏွင့္KSD - V2 ႏွစ္မ်ဳိးကို တ႐ုတ္ ႏိုင္ငံ YUE DI ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ KHAINGKHAING SANGDA MOTORCA R FACTORY တို႔ ပူးေပါင္း ကာ ပထမဆုံး ဖက္စပ္ထုတ္လုပ္ေသာ ကားမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ KSD-V1 အမ်ဳိးအစားသည္ ငါးေယာက္စီးျဖစ္ၿပီး တစ္နာရီလွ်င္ ကီလိုမီတာ ၈ဝ သြားႏိုင္ၿပီး အားျပည့္ေနလွ်င္ ကီလိုမီတာ ၈ဝဝ အကြာ အေဝးကို တစ္ဆက္တည္းသြားႏိုင္သည္။ LITHIUM BATTERYအမ်ဳိးအစားကို အသုံးျပဳထားၿပီး စြမ္းေဆာင္ႏိုင္မႈပမာဏ 150 AHရွိသည္။ အေလးခ်ိန္ ကီလိုဂရမ္ ၁၄၆ဝ ကို သယ္ေဆာင္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ KSD-V2 အမ်ဳိးအစားသည္ ငါးေယာက္စီး ျဖစ္ၿပီး အေလးခ်ိန္ကီလုိဂရမ္ ၉၆ဝ သယ္ေဆာင္ ႏိုင္သည္။ တစ္နာရီလွ်င္ ကီလိုမီတာ ၅ဝ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ၿပီး ဘက္ထရီအား ျပည့္ခ်ိန္တြင္ ကီလိုမီတာ ၁၁ဝ အကြာအေဝး ကို ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္။ LEAD ACID CELL ဘက္ထရီအမ်ဳိးအစားကို အသုံးျပဳ ထားၿပီး စြမ္းေဆာင္ ႏိုင္မႈပမာဏ 100 AHရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔ျပင္ လက္ရွိအသုံးျပဳေနေသာ ကားမ်ားနည္းတူ အတြင္းအျပင္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားပါဝင္ ေၾကာင္း သိရသည္။ KSD-V1 အမ်ဳိးအစား သည္ ျမန္မာေငြက်ပ္သိန္း ၁၄ဝ ရွိၿပီး KSD-V2အမ်ဳိးအစားသည္ ျမန္မာေငြက်ပ္ ၉၁ သိန္း က်သင့္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုလွ်ပ္စစ္(ဘက္ထရီ)ကားသည္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံ၏ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ေလေကာင္းေလသန္႔ျဖစ္ေစရန္၊ စက္သုံးဆီသုံးစြဲမႈ ေလွ်ာ့ခ် ေစေရးႏိုင္ငံျခားမွ စက္သုံးဆီ ဝယ္ယူေနမႈ ကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ရန္၊ ကာဗြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုက္ ထုတ္လႊတ္မႈေလွ်ာ့ခ်ေစရန္ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လမ္းသြယ္လမ္းငယ္မ်ားတြင္ အလြယ္တကူ ေမာင္းႏိုင္ၿပီး အခ်ိန္ကုန္သက္သာေစေၾကာင္း ကားျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈစရိတ္ သက္သာေစရန္ လုံၿခံဳေရးယာဥ္၊ လမ္းရွင္းယာဥ္မ်ားအျဖစ္ အသုံးျပဳႏိုင္ၿပီး အစိုးရဌာနဆိုင္ရာ အရာရွိငယ္ မ်ားႏွင့္ ပုဂၢလိကကုမၸဏီမ်ားရွိ ဝင္ေငြ အလယ္အလတ္အဆင့္ရွိသူမ်ားလည္း အသုံး ျပဳႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
မ်ဳိးမင္းသိန္း(မရမ္းကုန္း)

No comments:

Post a Comment