Saturday, May 26, 2018

သစ္ေတာဥပေဒၾကမ္းႏွင္႕ အလုပ္သမားေရးရာ အျငင္းပြားမႈေျဖရွင္းေရးဥပေဒကို ဒုတိယအႀကိမ္ ျပင္ဆင္သည္႕ ဥပေဒၾကမ္းႏွင္႕စပ္လ်ဥ္း၍ ေဆြးေႏြး

Image may contain: indoor
ေနျပည္ေတာ္ ေမ ၂၅
ယေန႔က်င္းပသည့္ ဒုတိယအႀကိမ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အ႒မပုံမွန္အစည္းအေဝး သတၱမေန႔တြင္ ၾကယ္ပြင့္ျပ ေမးခြန္းမ်ား ေမးျမန္းျခင္းႏွင့္ ေျဖၾကားျခင္း၊ သစ္ေတာ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ အလုပ္သမားေရးရာ အျငင္းပြားမႈေျဖရွင္း ေရးဥပေဒကို ဒုတိယအႀကိမ္ ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦးက ေဆြးေႏြး ျခင္းတို႔ကို ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကသည္။
အစည္းအေဝးတြင္ ရွမ္းျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္ (၁၂)မွ ဦးစိုင္းစံေအာင္၏ ရွမ္းျပည္နယ္ 'ဝ'ကိုယ္ပိုင္ အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရတိုင္း ဟိုပန္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ေဒသခံတိုင္းရင္းသား ရင္ေသြးငယ္ေလးမ်ား ပညာသင္ၾကားေရးကို အဆင့္ျမႇင့္ တင္ေပးႏိုင္ေရးအတြက္ ၂ဝ၁၈ - ၂ဝ၁၉ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာအလယ္တန္းေက်ာင္း (ခြဲ) ေရႊဝါႏွင့္ အေျခခံ ပညာမူလတန္းလြန္ေက်ာင္း ေတာင္းေကာ္တို႔ကို အဆင့္ ျမႇင့္တင္ေပးရန္ အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိ ေမးခြန္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးဝင္းေမာ္ထြန္းက ရွမ္းျပည္နယ္ 'ဝ' ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရတိုင္း ဟိုပန္ၿမိဳ႕ နယ္ ေရႊဝါအေျခခံပညာ အလယ္တန္းေက်ာင္း(ခြဲ)၌ ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ စုစုေပါင္းလယ္ဆင့္သင္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ၆၅ ဦးခန္႔သာ ရွိပါေၾကာင္း၊ အနီးဆုံး ေက်ာင္းျဖစ္သည့္ ဟိုပန္အေျခခံပညာအထက္တန္း ေက်ာင္းႏွင့္ ႏွစ္မိုင္ခန္႔အကြာအေဝးတြင္ ရွိပါေၾကာင္း၊ ေတာင္းေကာ္ အေျခခံပညာမူလတန္းလြန္ေက်ာင္း၌ စုစုေပါင္းလယ္ဆင့္သင္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ၅၄ ဦး ခန္႔ ရွိပါေၾကာင္း၊ အနီးဆုံးေက်ာင္းျဖစ္ေသာ ဟိုပန္အေျခခံ ပညာအထက္တန္းေက်ာင္းႏွင့္ ႏွစ္မိုင္အသီးသီးကြာေဝးပါ ေၾကာင္း။
သို႔ေသာ္လည္း လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတာ္ႀကီးတင္ျပခ်က္ႏွင့္ ေဒသခံျပည္သူမ်ား၏ ဆႏၵျပည့္ဝေစေရး အတြက္ ၂ဝ၁၈-၂ဝ၁၉ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ အဆိုပါေက်ာင္း ႏွစ္ေက်ာင္းအား ေက်ာင္းအဆင့္တိုးေရး တင္ျပေဆာင္ရြက္ ခဲ့ပါေၾကာင္း၊ အစိုးရအဖြဲ႕အစည္းအေဝးမွ ခြင့္ျပဳၿပီးျဖစ္ပါ သျဖင့္ ယခုႏွစ္ေက်ာင္းဖြင့္အမီ ေက်ာင္းအဆင့္ တိုးျမႇင့္ ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေျဖၾကားသည္။
ထို႔ျပင္ မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၆)မွ ဦးဝင္းေမာင္၏ ေမးခြန္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍လည္း ဒုတိယ ဝန္ႀကီးက ျပန္လည္ရွင္းလင္းေျဖၾကားခဲ့သည္။
ယင္းေနာက္ သစ္ေတာဥပေဒၾကမ္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားက ေဆြးေႏြးၾကသည္။
ရခိုင္ျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁၂)မွ ဦးစိုးဝင္းက မိမိအေနျဖင့္ အခန္း(၃) အပိုဒ္(၆)၊ အပိုဒ္(၇)ႏွင့္ အခန္း(၆) အပိုဒ္(၁၇)တို႔ကို ျဖည့္စြက္ေဆြးေႏြးသြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ အခန္း(၃) ႀကိဳးဝိုင္းေတာဖြဲ႕စည္းျခင္းႏွင့္ ႀကိဳးျပင္ကာကြယ္ေတာ သတ္မွတ္ေၾကညာျခင္းဆိုသည့္ ေခါင္းစဥ္၏ အပိုဒ္(၆) အပိုဒ္ခြဲ (ခ)ကို ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ က မူလအဆိုျပဳျပ႒ာန္းခ်က္အတိုင္း အတည္ျပဳထားသည္ ကို ေတြ႕ရွိရပါေၾကာင္း၊ မိမိအေနျဖင့္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္က အတည္ျပဳထားသည့္ အပိုဒ္(၆) အပိုဒ္ခြဲ(ခ)တြင္ ႀကိဳးဝိုင္း ေတာဖြဲ႕စည္းျခင္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သက္ဆိုင္ရာနယ္ေျမ ေဒသရွိဆိုသည့္ စကားရပ္၏ေနာက္တြင္ ေဒသခံျပည္သူ တို႔ႏွင့္ မျဖစ္မေနေတြ႕ဆုံကာ ႀကိဳးဝိုင္းေတာဖြဲ႕စည္းမည့္ အေၾကာင္းကို ပြင့္လင္းျမင္သာစြာရွင္းျပၿပီး ေဒသခံျပည္သူ တို႔ႏွင့္ ညႇိႏႈိင္း၍ ေရွးကာလမ်ားကပင္ တည္ရွိထားၿပီးျဖစ္ သည့္ ေက်းရြာမ်ား၊ ေစတီပုထိုး၊ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း၊ စာသင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ေရတြင္းေရကန္မ်ားအပါအဝင္ ေဒသခံျပည္သူတို႔ စိုက္ပ်ဳိးလုပ္ကိုင္လ်က္ရွိသည့္ လယ္ယာ ဥယ်ာဥ္ၿခံေျမမ်ားကို (သို႔မဟုတ္) ေက်းရြာနယ္နိမိတ္မွ ႏွစ္မိုင္အကြာ ျပင္ပရွိေတာ႐ိုင္းမ်ားကို ခ်န္လွပ္ကာ ႀကိဳးဝိုင္းေတာ ဖြဲ႕စည္းျခင္းကိုေဆာင္ရြက္ရန္ ဆိုသည့္စကား ရပ္ကို ျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္က အတည္ျပဳထားသည့္ မူလအဆိုျပဳခ်က္မ်ားအတိုင္း အတည္ျပဳသြားရန္ ေဆြးေႏြးလိုပါေၾကာင္း။
အခန္း(၃)အပိုဒ္(၇)အပိုဒ္ခြဲ(က)ႏွင့္(ခ)တို႔ကို ျပည္သူ႔ လႊတ္ေတာ္က မူလအဆိုျပဳ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားအတိုင္း အတည္ျပဳထားပါေၾကာင္း၊ အပိုဒ္(၇)အပိုဒ္ခြဲ(က)တြင္ ႀကိဳးဝိုင္းေတာတစ္ခုလုံးကို ျဖစ္ေစ၊ တစ္စိတ္တစ္ေဒသကို ျဖစ္ေစ ႀကိဳးဝိုင္းေတာအမ်ဳိးအစား ျပင္ဆင္ဖြဲ႕စည္းျခင္း၊ ႀကိဳးဝိုင္းေတာအျဖစ္မွ ပယ္ဖ်က္ျခင္း(သို႔မဟုတ္) ႀကိဳးျပင္ ကာကြယ္ေတာအျဖစ္ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ျခင္းျပဳႏိုင္သည္ ဆိုသည့္ စကားရပ္၏ေနာက္တြင္ အဆိုပါကိစၥရပ္မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ပါက ေဒသခံျပည္သူမ်ားသိရွိေအာင္ နည္းလမ္း အမ်ဳိးမ်ဳိးအသုံးျပဳ၍ ေၾကညာေပးရမည္ဆိုသည့္စကားရပ္ ကို ျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း။
အပိုဒ္(၇)အပိုဒ္ခြဲ(ခ)တြင္ ဆက္လက္ကာကြယ္ ထိန္းသိမ္းထားရန္မလိုအပ္သည့္ ႀကိဳးျပင္ကာကြယ္ေတာ တစ္ခုလုံးကို ျဖစ္ေစ၊ တစ္စိတ္တစ္ေဒသကိုျဖစ္ေစ ႀကိဳးျပင္ ကာကြယ္ေတာအျဖစ္မွ ပယ္ဖ်က္ႏိုင္သည္ဆိုသည့္ စကား ရပ္၏ေနာက္တြင္ ပယ္ဖ်က္မည္ဆိုပါက လယ္ယာ၊ ဥယ်ာဥ္ၿခံေျမမ်ားရွိထားသည့္ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းကို ပယ္ဖ်က္ရန္ျဖစ္ၿပီး အဆိုပါကိစၥမ်ားကို ေဒသခံျပည္သူမ်ား သိရွိေအာင္ နည္းလမ္းအမ်ဳိးမ်ဳိးအသုံးျပဳ၍ ေၾကညာေပး ရမည္ဆိုသည့္စကားရပ္ကို ျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း။
အခန္း(၆) သစ္ေတာထြက္ပစၥည္းထုတ္ယူခြင့္ ဆိုသည့္ ေခါင္းစဥ္၏ အပိုဒ္(၁၇) ကို ျဖည့္စြက္ေဆြးေႏြးလိုပါေၾကာင္း၊ အပိုဒ္(၁၇)၏ မူလအဆိုျပဳျပ႒ာန္းခ်က္တြင္ သစ္ေတာထြက္ ပစၥည္းကို ခြင့္ျပဳမိန္႔ရရွိၿပီးမွသာ ထုတ္ယူခြင့္ရွိသည္၊ မိမိသုံး ဆိုသည့္စကားရပ္ကို ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္က အိမ္သုံးဆို သည့္ စကားရပ္ကို အစားထိုးထားပါေၾကာင္း၊ လယ္ယာ လုပ္ငန္းသုံး(သို႔မဟုတ္) ငါးဖမ္းလုပ္ငန္းသုံးအတြက္ ျဖစ္လွ်င္ သတ္မွတ္အေရအတြက္ထက္ မေက်ာ္လြန္ပါက ခြင့္ျပဳမိန္႔ရယူရန္မလိုဘဲ ထုတ္ယူႏိုင္သည္ဆိုသည့္ စကား ရပ္၏ေနာက္တြင္ ထိုသို႔ထုတ္ယူခြင့္ရွိေၾကာင္းကိုလည္း ေဒသခံျပည္သူမ်ား ေသခ်ာစြာ သိရွိေစရန္နည္းလမ္း အမ်ဳိးမ်ဳိးအသုံးျပဳ၍ ေၾကညာေပးရမည္ဆိုသည့္ စကားရပ္ ကို ထပ္မံျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း ေဆြးေႏြးသည္။
တနသၤာရီတိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၇)မွ ဦးေဇာ္ဟိန္းက အခန္း(၁) ပုဒ္မ(၂)ကို ျဖည့္စြက္လိုပါ ေၾကာင္း၊ သစ္ေတာဆိုသည္မွာ အျမင့္ ၅ မီတာ (၁၆ လက္မ)ႏွင့္ အထက္ရွိသည့္ သစ္ပင္မ်ား သို႔မဟုတ္ ဤအျမင့္သို႔ ေရာက္ရန္ အလားအလာရွိသည့္ သစ္ပင္ မ်ား၏ ရြက္အုပ္မ်ား၊ တစ္ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္အထက္ ဖုံးလႊမ္း လ်က္ရွိေသာ ဧရိယာ ၁ ဒသမ ၃ ဧက (ဒသမ ငါးဟက္ တာ) ႏွင့္ အထက္ရွိသည့္ နယ္ေျမကို ဆိုလိုသည္ဟု ျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ (၂) (ဘ)တြင္ မီးေသြးဆိုသည္ မွာ ထင္းႏွင့္သစ္ကို မီးျဖင့္ဖုတ္၍ ေလာင္စာအျဖစ္ အသုံးျပဳေသာ မီးေသြးေလာင္စာေတာင့္ကို ဆိုလိုသည္ဟု ျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း၊ အခန္း(၃) ပုဒ္မ ၇ (ဃ)ကို အပိုဒ္တစ္ခု ထပ္တိုးလိုပါေၾကာင္း၊ ႏွစ္ကာလရွည္ၾကာစြာ လက္ရွိအသုံးျပဳၿမဲျဖစ္ေသာ အဝန္းအဝိုင္းတို႔အား သစ္ေတာႀကိဳးဝိုင္းေျမ သို႔မဟုတ္ ႀကိဳးျပင္ကာကြယ္ ေတာအျဖစ္ သတ္မွတ္ျခင္းမျပဳရဟူ၍ ျဖစ္ပါေၾကာင္း။
ပုဒ္မ ၂၃(က)ေျခဆင္းတြင္ မိမိအိမ္သုံးပရိေဘာဂ အသုံးအေဆာင္မ်ား ျဖစ္ပါက သက္ဆိုင္ရာ အရာရွိထံမွ ေထာက္ခံခ်က္ယူရမည္ဟု ေဖာ္ျပပါရွိပါေၾကာင္း၊ ယင္း အဆိုျပဳခ်က္ကို ပယ္ဖ်က္လိုပါေၾကာင္း၊ အေၾကာင္းျပခ်က္ မွာ လူနည္းစု ဝိသမေလာဘသမားတို႔ကို ထိန္းကြပ္ႏိုင္ရန္ ျပ႒ာန္းလိုသည္မွာ မွန္ေသာ္လည္း လက္ေတြ႕တြင္ ျပည္သူ အမ်ားစုအတြက္ ပိုမိုအက်ပ္အတည္း ေတြ႕ႏိုင္မည္ကို ခ်င့္ခ်ိန္၍ ပယ္ဖ်က္သင့္ပါေၾကာင္း၊ အခန္း (၁၂) ပုဒ္မ ၄၈ ကို ထပ္တိုးလိုပါေၾကာင္း၊ မည္သူမဆို ခြင့္ျပဳမိန္႔မရ ဘဲ ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ကြၽန္းသစ္ကိုျဖစ္ေစ၊ ကြၽန္းသစ္ မဟုတ္ေသာ တားျမစ္သစ္ပင္မွ ထြက္ရွိသည့္ သစ္ကိုျဖစ္ေစ ဖမ္းဆီးရမိပါက ဖမ္းဆီးရမိသူႏွင့္ ¤င္းကိုခိုင္းေစသူ၊ အခေၾကးေငြယူ၍ ခြင့္ျပဳသူမည္သူ႔ကိုမဆို အနည္းဆုံး ေထာင္ဒဏ္ ၁ဝ ႏွစ္အထက္ ခ်မွတ္ရမည့္အျပင္ ေငြက်ပ္ သိန္း ၅ဝ ႏွင့္အထက္ ခ်မွတ္ရမည္ဟူ၍ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ (၄၉)တြင္ မည္သူမဆို ခြင့္ျပဳမိန္႔မရရွိဘဲ ျပည္ပႏိုင္ငံ သို႔ ေရာင္းခ်ရန္ ရည္ရြယ္၍ မီးေသြးကို ဖမ္းဆီးရမိလွ်င္ ဖမ္းဆီးရမိသူႏွင့္ ¤င္းကိုခိုင္းေစသူ၊ အခေၾကးေငြယူ၍ ခြင့္ျပဳသူ မည္သူ႔ကိုမဆို အနည္းဆုံး ေထာင္ဒဏ္သံုးႏွစ္ ခ်မွတ္ရမည့္အျပင္ ေငြက်ပ္ သိန္း ၂ဝ လည္း ခ်မွတ္ႏိုင္ သည္ဟု ျဖည့္စြက္လိုပါေၾကာင္း ေဆြးေႏြးသည္။
ယင္းဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ကရင္ျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၇)မွ ေနာ္ခရစၥထြန္း (ခ) ေဒါက္တာ အားကာမိုး၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁ဝ) မွ ေနာ္လွလွစိုး၊ မြန္ျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁၂)မွ ေဒၚသီရိရတနာ၊ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္ (၂)မွ ဦးေအာင္မ်ဳိး၊ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၁၂)မွ ဦးေက်ာ္သီဟႏွင့္ တနသၤာရီတိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁ဝ)မွ ဦးစိုးသိန္း (ခ) ဦးေမာင္စိုး တို႔ကလည္း ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကသည္။
ထို႔ေနာက္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္ (၈) (ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ အလုပ္သမားဆိုင္ရာ ေကာ္မတီ ဥကၠ႒) ဦးေက်ာ္ေထြးတင္သြင္းသည့္ အလုပ္သမားေရးရာ အျငင္းပြားမႈေျဖရွင္းေရးဥပေဒကို ဒုတိယအႀကိမ္ ျပင္ဆင္ သည့္ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ တနသၤာရီတိုင္းေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁ဝ)မွ ဦးစိုးသိန္း (ခ) ဦးေမာင္စိုးက ေဆြးေႏြးရာတြင္ ပုဒ္မ ၂ (က)တြင္ အလုပ္ခန္႔ထားမႈ ဆိုင္ရာ သေဘာတူညီခ်က္ ျဖစ္ေစ၊ ႏႈတ္ကတိျဖင့္ ျဖစ္ေစ ဆိုသည့္ စကားရပ္ကို ျပင္ဆင္ထားၿပီး အခေၾကးေငြဆိုသည့္ စကားရပ္ကို ပယ္ဖ်က္ထားျခင္း ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ အခေၾကး ေငြဆိုသည့္ ေနရာတြင္ လုပ္အားခဆိုသည့္ စကားရပ္ကို သုံးစြဲထားပါေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ ၂ (ဂ)တြင္ အလုပ္ရွင္ဆိုသည္မွာ အလုပ္ခန္႔ထားမႈဆိုင္ရာ သေဘာတူညီခ်က္စာခ်ဳပ္ျဖစ္ေစ၊ ႏႈတ္ကတိျဖင့္ျဖစ္ေစ ဆိုသည္ကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္ ျဖည့္စြက္ထားပါေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ ၁၂ တြင္ ညႇိႏႈိင္းဖ်န္ေျဖေရး အဖြဲ႕သည္ အလုပ္ရွင္ သို႔မဟုတ္ အလုပ္သမားတစ္ဖက္ဖက္ မွ ဟူ၍ ပိုမိုျပည့္စုံေအာင္ ျပင္ဆင္ထားျခင္း ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ ၅၃ တြင္ ဝန္ႀကီးဌာနက အလုပ္သမားအျငင္းပြားမႈ မ်ားကို စစ္ေဆးစီရင္ရန္အတြက္ ျပည္ေထာင္စုတရား လႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္ႏွင့္ ညႇိႏႈိင္း၍ အလုပ္သမား႐ုံးမ်ားကို ဖြဲ႕စည္းတည္ေထာင္ရမည္ဟု ျပင္ဆင္ထားၿပီး မူလျပ႒ာန္း ခ်က္တြင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္သည္ဟု ဆိုထားသည့္အတြက္ ဖြဲ႕စည္းတည္ေထာင္ရမည္ဟု ျပင္ဆင္ထားျခင္း ျဖစ္ပါ ေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ ၂၈ (က) တြင္ ခုံအဖြဲ႕၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို အျငင္းပြားသူမ်ား သို႔မဟုတ္ အျငင္းပြားသူ တစ္ဖက္ဖက္မွ သေဘာမတူပါက ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို သတ္မွတ္သည့္ႏွစ္မွ ရက္ေပါင္း ၇ ရက္အတြင္း ခုံသမာဓိေကာင္စီကို တင္ျပ ေလွ်ာက္ထားႏိုင္သည္ဟု ျပင္ဆင္ထားပါေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ ၅၄ (က)တြင္ အလုပ္ရွင္သည္ သပိတ္ေမွာက္ရာတြင္ ပါဝင္ျခင္းမရွိေတာ့သည့္ အလုပ္သမားအခ်ဳိ႕ အလုပ္ဆက္ လက္လုပ္ကိုင္ေနပါက အဆိုပါ အလုပ္သမားမ်ား၏ လုပ္အားခ သို႔မဟုတ္ လခစရိတ္ ထုတ္ေပးရမည္ဟု အသစ္ျဖည့္စြက္ျခင္း ျဖစ္ပါေၾကာင္း ရွင္းလင္းေဆြးေႏြး သည္။
ဒုတိယအႀကိမ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အ႒မပုံမွန္ အစည္းအေဝး အ႒မေန႔ကို ေမ ၂၉ ရက္တြင္ ဆက္လက္ က်င္းပသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေအာင္ရဲသြင္ (သတင္းစဥ္)

No comments:

Post a Comment