Saturday, December 2, 2017

နယ္စပ္ေဒသရွိ တုိင္းရင္းသူမ်ားအတြက္ ယခုထက္ ပုိမုိ ထိေရာက္ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပး

Image may contain: 2 people, people standing, bedroom and indoor
လြိဳင္ေကာ္ ဒီဇင္ဘာ ၁
လြိဳင္ေကာ္ၿမိဳ႕ အမ်ိဳးသမီးအိမ္တြင္းမႈ သက္ေမြးလုပ္ငန္းပညာသင္တန္း ေက်ာင္းခန္းမ၌ ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္ နံနက္ ၈ နာရီက အေျခခံအိမ္တြင္းမႈ သင္တန္းေက်ာင္း အမွတ္စဥ္ (၆၉/ ၂ဝ၁၇) ၊ အဆင့္ျမင့္စက္ခ်ဳပ္သင္တန္း အမွတ္စဥ္(၄၈/၂ဝ၁၇)၊ ကယား ႐ိုးရာ ဂ်ပ္ခုတ္သင္တန္း အမွတ္စဥ္ (၁၃/၂ဝ၁၇)ႏွင့္အေျခခံသိုးေမႊးစက္ ဆြဲသင္တန္းအမွတ္စဥ္ (၁ဝ/၂ဝ၁၇) သင္တန္းဆင္းပြဲ အခမ္းအနားကို က်င္းပ သည္။
ကယားျပည္နယ္ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးအယ္လ္ေဖာင္း႐ႈိက သင္တန္းမွ ပို႔ခ်ေပးေသာ ပညာရပ္မ်ားျဖင့္ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းျပဳႏုိင္မည့္ အေျခခံပညာရပ္မ်ား သင္ၾကားေပး ၿပီးျဖစ္ရာ သင္တန္းသူမ်ား အေနျဖင့္ မိမိကုိယ္တုိင္ ဝါယမစုိက္ထုတ္ၿပီး ထပ္မံေလ့လာႀကိဳးပမ္း ရန္လုိအပ္ ေၾကာင္း၊ ၿမိဳ႕နယ္၊ ေက်းရြာအုပ္စု၊ ေက်းရြာမ်ားအထိ အမွန္တကယ္ တက္ေရာက္လုိသူမ်ား သိရွိေစေရး ပိုမုိထိေရာက္ေအာင္ ပူးေပါင္းေဆာင္ ရြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သင္ တန္းအလုိက္ ဘာသာရပ္မ်ားအား ထိေရာက္စြာ သင္ၾကားေပးလ်က္ ရွိရာ နယ္စပ္ေဒသရွိ တုိင္းရင္းသူ မ်ားအတြက္ ယခုထက္ပုိမုိ ထိေရာက္ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေဆာင္ ရြက္ေပးေစလုိေၾကာင္း၊ သင္တန္းၿပီး ေျမာက္ပါကလည္း လက္ေတြ႕ နယ္ပယ္တြင္ သင္တန္းမွ ပုိ႔ခ်သည့္ ပညာရပ္မ်ားအား အမွန္တကယ္ အသုံးခ်သြားရန္ႏွင့္ ဆက္လက္ေလ့ လာဆည္းပူးသြားရန္လုိအပ္ေၾကာင္း အဖြင့္အမွာစကားတြင္ေျပာၾကား သည္။
ထို႔ေနာက္ ျပည္နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ႏွင့္ ဇနီး ၊ ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ ႏွင့္ဇနီး၊ ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ ဒုတိယ ဥကၠ႒တို႔က အဆင့္ျမင့္စက္ခ်ဳပ္သင္ တန္း ထူးခြၽန္ဆု ၊ အေျခခံအိမ္တြင္းမႈ သင္တန္းထူးခြၽန္ဆု၊ ကယား႐ိုးရာ ဂ်ပ္ခုတ္သင္တန္း ထူးခြၽန္ဆု၊ အေျခခံ သိုးေမႊးစက္ဆြဲ သင္တန္းထူးခြၽန္ဆု ရရွိသူမ်ားႏွင့္ သင္တန္းဆင္း ေအာင္ လက္မွတ္မ်ားကို ေပးအပ္ခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္ သင္တန္းသူမ်ားအားလံုး ကိုယ္စား သင္တန္းသူတစ္ဦးက ေက်းဇူးတင္စကားျပန္လည္ေျပာၾကား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အခမ္းအနား အၿပီးတြင္ တက္ ေရာက္လာၾကသည့္ ျပည္နယ္ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ဇနီး၊ ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒ႏွင့္ဇနီး၊ ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ဒုတိယဥကၠ႒၊ ျပည္နယ္ ဝန္ႀကီးမ်ား၊ ျပည္နယ္ဥပေဒခ်ဳပ္၊ ျပည္နယ္စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္၊ ဌာနဆိုင္ရာ မ်ား၊ ဖိတ္ၾကားထားေသာ ဧည့္သည္ ေတာ္မ်ားက သင္တန္းသူမ်ား၏ အိမ္တြင္းမႈလက္ရာမ်ားအား ၾကည့္႐ႈ အားေပး ခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
ျပည္နယ္(ျပန္/ဆက္)

No comments:

Post a Comment