ရန္ကုန္ ၾသဂုတ္ ၃၁ - ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းသို႔ ယခင္က အလ်ား ၁၆၇ မီတာ ထက္မေက်ာ္ေသာ သေဘၤာမ်ားသာ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ခဲ့ရာမွ ယခုအခါ အလ်ား မီတာ ၁၉ဝ အထိ ရွည္ေသာ ပင္လယ္ကူး ကုန္တင္သေဘၤာႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
ယင္းသို႔ ကုန္တင္သေဘၤာႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္လာႏိုင္သည္ႏွင့္အမွ် ကုန္သြယ္မႈလုပ္ငန္းမ်ား ပိုမိုျမန္ဆန္သြက္လက္လာႏိုင္မည္ျဖစ္ကာ ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းသည္ ထုတ္ကုန္၊ သြင္းကုန္မ်ား ကိုင္တြယ္တင္ခ်ရာ အဓိကဆိပ္ကမ္း ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ ကုန္တန္ခ်ိန္မ်ားမ်ား သယ္ေဆာင္ႏိုင္ျခင္းျဖင့္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္စရိတ္ က်ဆင္းလာေစမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
အဆိုပါ ေရယာဥ္ႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ရန္အတြက္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ေရေၾကာင္းဌာနတို႔မွ ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ တိုင္းတာစစ္ေဆး မႈမ်ားကို ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး ပထမဦးစြာ (Length Over All) မီတာ ၁၉ဝ ရွိေသာ အေထြေထြကုန္ပစၥည္းတင္ေရယာဥ္ႀကီးမ်ားကို အတြင္းစည္းခုံေရလမ္း ေၾကာင္းမွ ျဖတ္သန္း၍ ဆူးေလဆိပ္ကမ္းသို႔ ဆိုက္ကပ္ေစၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အဓိက ထြက္ကုန္ျဖစ္ေသာ ဆန္ကို တင္ပို႔ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းသို႔ MV.Top Fair အမည္ရွိ သေဘၤာမွာ အလ်ား L.O.A ၁၉ဝ မီတာ၊ ေရစူး ၈ ဒသမ ၆ မီတာရွိၿပီး ကုန္တန္ခ်ိန္ ၅ဝဝဝဝ တင္ႏိုင္သည့္ သေဘၤာဆိုက္ကပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး အလားတူေရယာဥ္အလ်ား L.O.A ၁၉ဝ မီတာရွိၿပီး ေရစူး ၆ ဒသမ ၇၅ မီတာရွိ MV.Marilia အမည္ရွိ သေဘၤာ၊ ေရယာဥ္အလ်ား L.O.A ၁၉ဝ မီတာရွိၿပီး ေရစူး ၇ ဒသမ ၃ မီတာရွိ MV.TETON အမည္ရွိ သေဘၤာတို႔မွာ ဆူးေလဆိပ္ကမ္းသို႔ အႏၲရာယ္ကင္းစြာ ဝင္ေရာက္ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါ ဆူးေလဆိပ္ကမ္းသို႔ ၁၆၇ မီတာအထက္ Steel & Steel Product သေဘၤာတစ္စင္းႏွင့္ ဆန္တင္ သေဘၤာကိုးစင္း စုစုေပါင္းသေဘၤာႀကီး ၁ဝ စင္း ဆိုက္ကပ္ၿပီးျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ယင္းသို႔ သေဘၤာႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္လာႏိုင္သည္ႏွင့္အမွ် ျမန္မာ့အဓိက ပို႔ကုန္ ဆန္ကိုလည္း ယခုႏွစ္တြင္ တန္ခ်ိန္တစ္သန္း တင္ပို႔ႏိုင္ရန္ ရည္မွန္းထား ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
(ဝဝ၁)
No comments:
Post a Comment