Monday, June 26, 2017

ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေရးႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲ(အဆင့္ျမင့္ပညာက႑) စာတမ္းမ်ားဖတ္ၾကားၿပီး ေဆြးေႏြးအႀကံျပဳ




Image may contain: one or more people and indoor
ရန္ကုန္ ဇြန္ ၂၅


၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေရး ႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲ (အဆင့္ျမင့္ပညာက႑) ပိတ္ပြဲ အခမ္းအနားကို ယေန႔နံနက္ ၉ နာရီတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တကၠသိုလ္ စိန္ရတုခန္းမ၌ ဆက္လက္ က်င္းပသည္။

ႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲတြင္ စာတမ္းရွင္မ်ားက ဇြန္ ၂၄ ရက္တြင္ တကၠသိုလ္မ်ား၌ Facultyမ်ား ဖြဲ႕စည္းတည္ေထာင္ေရး စာတမ္း၊ ဆရာ၊ ေက်ာင္းသားဆိုင္ရာကိစၥရပ္မ်ား ဖြဲ႕စည္း ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေရးစာတမ္း၊ ေလးႏွစ္သင္ ပညာေရးဒီဂရီ ေကာလိပ္မ်ားအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေရး စာတမ္း၊ Credit Transfer System ကို အဆင့္ျမင့္ပညာတကၠသိုလ္ မ်ားတြင္ လက္ေတြ႕က်င့္သုံးႏိုင္ေရး စာတမ္း၊ တကၠသိုလ္၊ ဒီဂရီေကာလိပ္မ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးႏွင့္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ျဖည့္ဆည္းႏိုင္ေရးစာတမ္း ငါးေစာင္ဖတ္ၾကား တင္သြင္းခဲ့ၿပီး ယေန႔တြင္ စာတမ္းတကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္လမ္းညႊန္(မူၾကမ္း)ျပင္ဆင္ ျပဳစုေရး၊ တကၠသိုလ္ဝင္ခြင့္ေလွ်ာက္လႊာမ်ား လက္ခံျခင္းႏွင့္ တကၠသိုလ္ေျပာင္း၊ ဘာသာရပ္ေျပာင္းေလွ်ာက္ထားလာျခင္း အေပၚ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေရး စာတမ္း၊ တကၠသိုလ္၊ ေကာလိပ္မ်ား တြင္ Internal Quality Assurance ကို ပီျပင္စြာ က်င့္သုံးႏိုင္ေရးႏွင့္ တကၠသိုလ္မ်ား၏ Ranking သတ္မွတ္ ႏိုင္ေရး စာတမ္း၊ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၏ ရာထူးတိုး/ေျပာင္းေရး မူမ်ား သတ္မွတ္ႏိုင္ေရးစာတမ္း၊ အရည္အေသြးပိုမို ေကာင္းမြန္ ေသာ အေဝးသင္ပညာေရးစနစ္ေပၚထြက္လာေရး စာတမ္း၊ ဆရာ၊ ဆရာမ၊ အရာထမ္း၊ အမႈထမ္းမ်ား အရည္အေသြး ျမင့္မားေရး အားေပးေဆာင္ရြက္ေရးစာတမ္း စသည့္ စာတမ္း ငါးေစာင္တို႔ကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းၾကရာ တက္ေရာက္လာၾက သူမ်ားက ေဆြးေႏြးအႀကံျပဳခဲ့ၾကသည္။

ထို႔ေနာက္ အဆင့္ျမင့္ပညာဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ခ်ဳပ္ ေဒါက္တာသိန္းဝင္းက စာတမ္းအလိုက္ ညိႇႏႈိင္းရရွိခ်က္ မ်ားကို အႀကံျပဳေဆြးေႏြးျခင္းႏွင့္ ေရွ႕လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ေရးဆြဲ အတည္ျပဳျခင္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ရွင္းလင္းတင္ျပသည္။

ႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲတြင္ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီး ေဒါက္တာမ်ဳိးသိမ္းႀကီးက နိဂုံးခ်ဳပ္အမွာစကားေျပာ ၾကားရာတြင္ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနက မူလတန္းသင္႐ိုး သင္ယူသူမ်ားအားလုံး မူလတန္းပညာသင္ယူၿပီး ေျမာက္ၿပီး အလယ္တန္းပညာ ဆက္လက္သင္ယူၿပီးေျမာက္သည့္ အခါတြင္ သင္ယူသူ၏ ဝါသနာ၊ ဆႏၵႏွင့္ အရည္အခ်င္းအရ နည္းပညာႏွင့္ သက္ေမြး၊ ပညာေရးႏွင့္ ေလ့က်င့္ေရးသင္တန္းမ်ား တက္ႏိုင္ မည့္ အခြင့္အလမ္းပိုမိုရရွိေရး၊ တကၠသိုလ္ပညာ ဆက္လက္ သင္ယူႏိုင္မည့္ အခြင့္အလမ္းမ်ားပိုမိုရရွိေအာင္တြန္းအား ေပးႀကိဳးပမ္းအေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါ ေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားအားလုံး လူသား ေကာင္းမ်ား ျဖစ္လာေရး၊ ပူးေပါင္းပါဝင္ေဆာင္ရြက္တတ္ေသာ စိတ္ဓာတ္ျဖင့္ တာဝန္ယူ တာဝန္ခံေဆာင္ရြြက္တတ္ေရး၊ တီထြင္ႀကံဆမႈ စြမ္းရည္ျမင့္မားေရးအတြက္ ထိထိေရာက္ေရာက္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္ေရး ျပဳစုႀကိဳးပမ္းလ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊ ဇြန္ ၂၄ ရက္ႏွင့္ ၂၅ ရက္ တို႔တြင္ တင္သြင္းသည့္ စာတမ္း ၁ဝ ေစာင္ႏွင့္ ၿဗိတိသွ်ေကာင္စီမွ ေလ့လာဆန္းစစ္အႀကံျပဳခ်က္ အစီရင္ခံစာမ်ားသည္ ပိုမိုတန္ဖိုးရွိသည့္ ပညာေရးကို ဦးတည္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေရးအတြက္ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ သည့္၊ အေရးပါသည့္ စာတမ္းမ်ားျဖစ္သည္ကို ေတြ႕ရွိရမည္ျဖစ္ ပါေၾကာင္း၊ သို႔ျဖစ္၍ ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေရး ႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲ (အဆင့္ျမင့္ပညာက႑) သည္ ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ားကို ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားအတြက္ အမ်ိဳးသားပညာေရးဥပေဒ၊ ျပင္ဆင္ သည့္ ဥပေဒႏွင့္ အမ်ဳိးသားပညာေရး မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္း ၂ဝ၁၆-၂ဝ၂ဝ တို႔ႏွင့္အညီ လက္ေတြ႕က်က် အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္ေရးခရီးရွည္အတြက္ စတင္လိုက္သည့္ေျခလွမ္း၊ ေအာင္ျမင္မႈ၏အစအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည့္အတြက္ ဂုဏ္ယူ ဝမ္းေျမာက္မိပါေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။ (သတင္းစဥ္)

No comments:

Post a Comment