ေနျပည္ေတာ္ ဇြန္ ၂၅
ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဝင္းခိုင္ သည္
ဌာနဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူမ်ားႏွင့္အတူ ဇြန္ ၂၃ ရက္ မြန္းလြဲပိုင္းက
ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္း(ေနျပည္ေတာ္-မႏၱေလးအပိုင္း)ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈတု႔ိကို
လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆး၍ ဧရာဝတီတံတား(ရတနာပံု)သုိ႔ ေရာက္ရွိခဲ့ၿပီး
တံတားႀကီးႀကံ့ခိုင္မႈအေျခအေနတို႔ကို လိုက္လံၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးခဲ့ သည္။ ဆက္လက္၍
မၲေလး-စစ္ကိုင္း-ေရႊဘိုလမ္းျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈတုိ႔ကို
လမ္းေလွ်ာက္ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးသည္။
ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးသည္ ဇြန္ ၂၄ ရက္
နံနက္ပိုင္းတြင္ ေရႊဘို-ျမစ္ႀကီးနားလမ္းမႀကီး
(ေရႊဘို-စံပယ္နံ႔သာအပိုင္း)ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈ
အေျခအေနကိုလည္းေကာင္း၊ စံပယ္န႔ံသာ-ကန္႔ဘလူလမ္း
ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈကို လည္းေကာင္း လမ္းတစ္ေလွ်ာက္
ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးၿပီး တာဝန္ရွိသူမ်ားအား လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္မ်ား မွာၾကားသည္။
ထို႔ေနာက္
ကန္႔ဘလူ-ကြၽန္းလွ-ခ်ပ္သင္း-ေကာလင္းလမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈ၊
မိုင္တိုင္အမွတ္(၂၄/၃)ႏွင့္ (၂၄/၄) ၾကားရွိ
ေဇာ္ေခ်ာင္းတံတားႀကံ့ခိုင္မႈအေျခအေနကုိ လည္း ေကာင္း၊
မိုင္တိုင္အမွတ္(၃၃/၇)ရွိ ေဒါင္းျမဴ ေဘလီတံတား ႀကံ့ခိုင္မႈႏွင့္
ေခ်ာင္းေရလမ္းေၾကာင္းအေျခအေနကိုလည္း ေကာင္း၊ ေကာလင္း-ဝင္းႀကီး-ပင္လည္ဘူး
လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္း ထားရွိမႈကို လည္းေကာင္း
လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးၿပီး လုပ္ငန္းလိုအပ္ခ်က္မ်ား မွာၾကားသည္။
ယင္းေနာက္ မူးျမစ္ကူးတံတား(ပင္လည္ဘူး)ႀကံ့ခိုင္မႈ အေျခအေနကို
ပင္လည္ဘူး-ေဖာင္းျပင္လမ္းအား ရာသီမေရြး သြားလာႏိုင္ရန္ သီးသန္႔ရန္ပံုေငြ
ျဖင့္ လမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို
ခ႐ိုင္အဖဲြ႕၊အထူးအဖဲြ႕မ်ားႏွင့္ ကုမၸဏီ ၁၁ ဖဲြ႕တု႔ိ ပူးေပါင္းၿပီး စက္၊
ယာဥ္၊ ယႏၲရားမ်ား၊ လူအင္အားမ်ားျဖင့္ ြမေိန ႏိွပ္ခ်ျခင္း၊
အမာခံလမ္းရရွိေအာင္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ ေက်ာက္ခင္းျခင္းႏွင့္
ကြန္ကရစ္လမ္းခင္းျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား အပိုင္းလိုက္ ေဆာင္ရြက္ေနမႈတို႔ကို
ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးသည္။
စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး
လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ရန္$ႏွင့္ ျပည္သူမ်ား သြားလာေရး
လြယ္ကူအဆင္ေျပေစ ရန္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရ၏ ညႊန္ၾကားခ်က္ႏွင့္အညီ ေဆာက္လုပ္ေရး
ဝန္ႀကီးဌာနက တာဝန္ယူေဆာင္ရြက္ၿပီး ခ႐ိုင္အဖဲြ႕၊ အထူးအဖဲြ႕ မ်ားႏွင့္
ကုမၸဏီ ၁၁ ဖဲြ႕တို႔ ပူးေပါင္းၿပီး စက္၊ ယာဥ္၊ ယႏၱရားမ်ား၊
လူအင္အားအျပည့္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ လုပ္ငန္းပမာဏ ၇၆
ရာခိုင္ႏႈန္းၿပီးစီးၿပီး ၾသဂုတ္လဒုတိယပတ္တြင္ လုပ္ငန္း
အားလံုးၿပီးစီးေရးအတြက္ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္ တြန္းအားေပး
ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
ခ်င္းတြင္းအထက္ပိုင္းေဒသမ်ားျဖစ္သည့္ ဟုမၼလင္း၊
ခႏၲီး၊ ေလရွီး၊ လဟယ္၊ ထမံသီး၊ ေဖာင္းျပင္၊ ေနာင္ပိုေအာင္၊ နတ္နန္း၊ ဆယ္ဇင္း
စသည့္ေဒသမ်ားမွ လုပ္သားျပည္သူမ်ားသည္ ယခင္ က ေရလမ္းေၾကာင္း တစ္ခုတည္းကိုသာ
အသံုးျပဳ၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္းေဒသမ်ားသို႔ ဆက္သြယ္သြားလာခဲ့ရသည္။ ယခု
အခါ သကၠယ္က်င္း၊ ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း လမ္းေပၚရွိ ေရာင္ဟီး ရြာ မုိင္ ၁၂ဝ
မွတစ္ဆင့္ ေဖာင္းျပင္-ပင္လည္ဘူးလမ္းကို အသံုး ျပဳ၍ ကုန္းလမ္းျဖင့္
ပင္လည္ဘူးၿမိဳ႕သို႔ ရာသီမေရြးသြားလာႏိုင္ မည္ျဖစ္သည္။ ပင္လည္ဘူးၿမိဳ႕မွ
ေကာလင္း-ကြၽန္းလွ-ခ်ပ္သင္း လမ္းမွ တစ္ဆင့္၊ ေရႊဘို၊ မံုရြာ၊
မၲေလးစေသာၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားသို႔ လည္းေကာင္း၊ ေက်ာက္တန္းမွတစ္ဆင့္ ျမစ္ႀကီးနား၊
မၲေလး ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားသို႔ လည္းေကာင္း၊ ရာသီမေရြး၊ အခ်ိန္မေရြး သြားလာ
ႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္သည္။
ေဖာင္းျပင္-ပင္လည္ဘူးလမ္းၿပီးစီးသြားပါက သကၠယ္
က်င္း-ေဖာင္းျပင္-ဟုမၼလင္း-ခႏၲီးလမ္းမွတစ္ဆင့္
ေဖာင္းျပင္-ပင္လည္ဘူးလမ္းကို အသံုးျပဳၿပီး ေရႊဘို-ျမစ္ႀကီးနားလမ္းသို႔
အခ်ိန္တိုအတြင္း လြယ္ကူစြာဆက္သြယ္ႏိုင္မည္ျဖစ္ကာ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး
ေကာင္းမြန္လာသည္ႏွင့္အညီ ေဒသ၏စီးပြား ေရး၊ လူမႈေရး၊ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးတုိ႔
အဘက္ဘက္မွ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္လာေတာ့မည္ျဖစ္သည္။
ထို႔ေနာက္
ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးသည္ ဝန္းသို-အင္းေတာ္
လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းထားရွိမႈႏွင့္ အဆိုပါလမ္းေပၚရွိ မဲဇာတံတား
ေရရွည္တည္တံ့ခိုင္ၿမဲေရးအတြက္ ႀကံ့ခိုင္ေရးအေျခအေနမ်ားကို
ၾကည့္႐ႈစစ္ေဆးခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ (သတင္းစဥ္)
No comments:
Post a Comment