Saturday, July 2, 2016

အနီေရာင္ျခယ္ေရႊေရာင္လိုင္းေပၚက ဒူးရင္းသီးဖက္ရွင္ ဖန္တီးသူဒီဇိုင္နာႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း

The Mirror Daily's photo.
ေရွးယခင္မင္းမ်ားလက္ထက္မွစ၍ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ၾကသည့္ ေခတ္အဆက္ ဆက္တြင္ သူ႔ေခတ္ႏွင့္သူ ကိုယ္ပိုင္ဟန္၊ ကိုယ္ပိုင္ဖက္ရွင္မ်ားရွိခဲ့ၾကသည္။ လွပဆန္းသစ္သည့္ဝတ္စံုမ်ား၏ေနာက္ကြယ္တြင္ ဖန္တီးသူဒီဇိုင္နာ၏ အႏု ပညာရသမ်ားသည္ စိမ့္ဝင္လ်က္ရွိသည္။ သူတို႔သည္ သူတို႔၏ စိတ္ကူးအိပ္မက္ ကေန ေခတ္တစ္ေခတ္၏ေကာက္ေၾကာင္းကို လႈပ္ခတ္ႏိုင္စြမ္းရွိၾကသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ျပည္တြင္းမွာပင္ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအလိုက္ လွပဆန္းသစ္ သည့္ဝတ္စံုမ်ားကို ႏိုင္ငံတကာႏွင့္ ရင္ေပါင္တန္းဖန္တီးျပသႏိုင္သည့္ ဖက္ရွင္ ဒီဇိုင္နာေျမာက္ျမားစြာလည္း ေပၚထြက္ေနခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ ယင္းတို႔အနက္မွ ယခုတေလာ ၂ဝ၁၆ ဇူလိုင္လထုတ္ Idea မဂၢဇင္း (၁၅)ႏွစ္ေျမာက္ ႏွစ္ပတ္လည္ အထူးထုတ္အတြက္ ဖန္တီးထားသည့္ ဝတ္စံုဒီဇိုင္းမ်ားသည္ ဆန္းသစ္ လွပျခင္းေၾကာင့္ လူႀကိဳက္မ်ားေနၿပီး လူမႈကြန္ရက္စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ပါ လူေျပာမ်ား ေနသည့္အတြက္ ဖန္တီးခဲ့သူဒီဇိုင္နာ မဇာနည္ဝင္းႏွင့္ ေတြ႕ဆံု၍ သူ၏စိတ္ကူး အႏုပညာလက္ရာမ်ားအေၾကာင္းကို ေမးျမန္းခဲ့သည္။
ေမး။ ။ အစ္မအေနနဲ႔ အနီနဲ႔ေရႊေရာင္ ေရာယွက္ထားတဲ့ ဝတ္စံုေတြကို စိန္ေတြ၊ ေက်ာက္ေတြနဲ႔ မဟုတ္ဘဲ ႀကိဳးေတြကိုသာအမ်ားဆံုးသံုးၿပီး ဖန္တီးျဖစ္ခဲ့ ပံုေလး ေျပာျပေပးပါ။
ေျဖ။ ။ Idea မဂၢဇင္းရဲ႕ ၁၅ ႏွစ္ျပည့္ ႏွစ္ပတ္လည္ theme က ေရႊေရာင္နဲ႔ အနီေရာင္ သတ္မွတ္ထားေတာ့ အဲဒီႏွစ္ေရာင္ကိုပဲသံုးခြင့္ရွိတယ္။ ေက်ာက္ေတြ၊ စိန္ေတြနဲ႔ ျမင္ေနက်ဒီဇိုင္းလို မသြားခ်င္ေတာ့ အရင္ထဲကလုပ္ခ်င္ေနတဲ့ ႀကိဳးေတြနဲ႔ဖန္တီးမႈေလးလုပ္မလား စဥ္းစားမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာက လိုအပ္တဲ့ကုန္ၾကမ္းက ရွားတယ္။အခု ႀကဳိးေတြနဲ႔ အလွဆင္ေတာ့လည္း လိုခ်င္ တဲ့ အရွည္အလ်ား၊ လိုခ်င္တဲ့ႀကိဳး မရႏိုင္ေတာ့ ရႏိုင္တဲ့ႀကိဳးေတြနဲ႔ပဲ လွေအာင္ လုပ္ၿပီး ဖန္တီးျဖစ္ခဲ့တာပါ။
ေမး။ ။ ႀကိဳးေတြကို ဘာလို႔ စိတ္ဝင္စားရတာလဲ။
ေျဖ။ ။ ႀကိဳးေတြကိုဘာလို႔စိတ္ဝင္စားတာလဲဆိုရင္ ၂ဝဝ၉-၂ဝ၁ဝေလာက္ က Designer's Design ဝင္ၿပိဳင္ေတာ့ ေရႊခ်ည္ထိုးပန္းခ်ီကားေတြနဲ႔ အက်ႌ ဖန္တီးခဲ့တယ္။ ေရႊခ်ည္ထိုးေကာက္ႀကိဳးေတြကို အလြန္သေဘာက်တယ္။ ႀကိဳးေတြကို အက်ႌေပၚမွာဖန္တီးမႈျပဳလုပ္ၿပီး ဒီဇိုင္းဖန္တီးလိုက္ႏိုင္ရင္လွမွာပဲ ဆိုတဲ့စိတ္က ေရာက္ေရာက္သြားတယ္။ ဒါနဲ႔ အစ္မလည္း ႀကိဳးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဆန္းသစ္တီထြင္မႈေတြ ေလ့လာခဲ့တယ္။ ငါးဖမ္းပိုက္ႀကိဳးကစၿပီး ကိုယ္တိုင္ႀကိဳး ေတြရက္လုပ္ႏိုင္တဲ့ထိပါ စိတ္ဝင္စားလာခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆံုးခ်ိတ္လိုင္းေတြကို ႀကိဳးေတြနဲ႔ေဖာ္ၿပီးလုပ္သြားဖို႔ေတာင္ အစီအစဥ္ရွိခဲ့တယ္။
ေမး။ ။ အခု အစ္မဝတ္စံုကိုဝတ္မယ့္ ေမာ္ဒယ္က ေအးျမတ္သူအျပင္ ေပးထားတဲ့ theme နဲ႔လိုက္ေအာင္လည္း ဖန္တီးယူရတာဆိုေတာ့ အခက္အခဲ ေတြရွိခဲ့လား။
ေျဖ။ ။ အခက္အခဲရယ္လို႔ေတာ့ မရွိပါဘူး။ ကုန္ၾကမ္းမရႏိုင္တာတစ္ခုပါပဲ။ ျပီးေတာ့ ေအးျမတ္သူက အက်ႌတစ္ထည္ဝတ္ရင္ စိတ္ႏွစ္၊ ကိုယ္ႏွစ္ၿပီးဝတ္တယ္။ သူ႔ကိုယ္ေပၚမွာလွတဲ့၊ ေကာက္ေၾကာင္းရွိတဲ့ဝတ္စံုမ်ဳိး၊ ေပးထားတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ႔ အံဝင္ခြင္က်ျဖစ္တဲ့အက်ႌမ်ဳိးကို သူႏွစ္သက္တယ္။ ေတာ္႐ုံအက်ႌျဖစ္ၿပီးေရာ၊ အလုပ္ျဖစ္ၿပီးေရာကို ဘယ္ေတာ့မွမလုပ္တဲ့အတြက္ အမ်ားႀကီးစဥ္းစားေပး ရတယ္။ သူ႔ရဲ႕ေကာက္ေၾကာင္းေပၚမယ့္ပံုစံ၊ သူ႔ကိုပံ့ပိုးေပးႏိုင္တဲ့ပံုစံမ်ဳိးကို ဖန္တီးေပးရတယ္။
ေမး။ ။ အနီေရာင္ ညေနခင္းဝတ္စံုအရွည္က ေအးျမတ္သူကို ပိုၿပီး ယဥ္ယဥ္ေလးနဲ႔ လွေစတယ္။ ဒီဝတ္စံုဖန္တီးျဖစ္တဲ့ စိတ္ကူးေလးကိုလည္း ေျပာေပးပါဦး။
ေျဖ။ ။ ပထမကေတာ့ ဒီဝတ္စံုေလးကို ႀကိဳးေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ Elegant ဂါဝန္အေပ်ာ့ပံုစံေလးဖန္တီးခ်င္တာ။ ဂါဝန္ေအာက္နားပတ္လည္မွာ ႀကိဳးေတြ ထည့္ခ်င္ေပမယ့္ အခ်ိန္အရေရာ၊ ပစၥည္းအရေရာ မထည့္လိုက္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။ အဲေတာ့ ကိုယ္ထည္မွာပဲ ႀကိဳးေတြအကုန္လံုးေခြၿပီး ကႏုတ္ပံုစံဖန္တီးလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ပခံုးအလွကိုျပခ်င္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ပခံုးေပၚမွာဘာမွ႐ႈပ္မထားေတာ့ ပဲ သူ႔မ်က္ႏွာေလးကို ဂႏၳဝင္ဆန္ဆန္လွပေစတယ္။
ေမး။ ။ ဒုတိယတစ္ထည္ကေတာ့ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚမွာဒူးရင္းသီးဖက္ရွင္လို႔ ေခတ္စားေနတယ္ေနာ္။ ၿပီးေတာ့ ဦးထုပ္မွာပါ ဆန္းသစ္ထားေတာ့ ေတာ္ေတာ္ မိုက္တယ္။ အဲဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေျပာျပေပးပါဦး။
ေျဖ။ ။ အဲဒီဝတ္စံုကို ဂါဝန္အတိုေလးလုပ္ၿပီး ႀကိဳးေတြနဲ႔အလွဆင္မယ္၊ အမာဘက္သြားမယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ္ထည္ပိုင္းမွာပဲ ႀကိဳးေတြကိုက်စ္ၿပီး ေခြလိုက္ တယ္။ ဒါေပမယ့္ ခံစားမႈကလိုေနေသးေတာ့ ဆူးခြၽန္ေလးေတြကိုသြားၿပီး သတိရလိုက္တယ္။ ဆူးခြၽန္ေလးေတြထည့္လိုက္ရင္ ပိုၿပီးေတာ့ ပံ့ပိုးမႈ အားေကာင္းသြားမယ္ဆိုၿပီး ဆူးခြၽန္ေလးေတြကိုထည့္လိုက္တယ္။ ဦးထုပ္ပိုင္း က်ေတာ့လည္း တ႐ုတ္သိုင္းကားထဲက ခေမာက္ႀကီးကို ေဘးမွာပတ္ပတ္လည္ ႀကိဳးေတြထည့္ရင္ ေကာင္းမယ္လို႔ဆႏၵျဖစ္လာေရာ။ ဒါနဲ႔ ဦးထုပ္ကိုဖရိန္လုပ္ ၿပီးႀကိဳးေတြနဲ႔ ပတ္လိုက္တယ္။ ပထမအက်ႌက ဂႏၳဝင္ဆန္ေပမယ့္ ဒီအက်ႌက ေတာ့ ေဂၚလီဆန္တဲ့ အမာလိုင္းဘက္ဦးတည္ထားတယ္။ ဒါေပမယ့္ လိုင္းေပၚ လည္းေရာက္သြားေရာ ဒူးရင္းသီးအက်ႌလို႔ ေခၚၾကပါေလေရာ။ (ရယ္လ်က္)
ေမး။ ။ Dream Catcher ကြင္းေလးေတြ ထည့္ၿပီးအလွဆင္ထားတဲ့ ကတၱီပါအနီေရာင္ဂါဝန္ကလည္း ေအးျမတ္သူနဲ႔လိုက္ဖက္သလို အျမင္လည္း ဆန္းေတာ့ ဘယ္လိုစိတ္ကူးေလးနဲ႔ ဖန္တီးခဲ့တယ္ဆိုတာ ေျပာျပေပးပါဦး။
ေျဖ။ ။ ဒီဝတ္စံုေလးကိုလည္း တကယ္တမ္းလုပ္ခ်င္တာက Catcher ကြင္းေလးေတြနဲ႔ တစ္ထည္လံုးအျပည့္ စပ္ၿပီးျပခ်င္တာ။ ေျပာရရင္ေတာ့ အခ်ိန္မရတာရယ္ေၾကာင့္ pattern ကိုပဲ အသားေပးၿပီး လွေအာင္ ဖန္တီးလိုက္ရတယ္။ အျမင္ဆန္းသြားတာက သူမ်ားေတြက ပခံုးေပၚက Super Man အဝဲအရွည္လိုခ်ၾကေပမယ့္ အစ္မကခ်ဳိင္းေအာက္ကေနထည့္ၿပီး ထြင္ေပး လိုက္တာေၾကာင့္လို႔ ျမင္တယ္။
ေမး။ ။ ရွပ္အက်ႌကို crop top ပံုစံေလးလုပ္ထားတဲ့အျပင္ ေအာက္က စကပ္အကားေလးနဲ႔ ဖန္တီးျဖစ္တဲ့ စိတ္ကူးကိုလည္းေျပာျပေပးပါဦး။
ေျဖ။ ။ အခု crop top ေလးေတြ ဝတ္လာၾကတာမ်ားေပမယ့္ အစ္မက ႐ိုး႐ိုး crop top မဟုတ္ဘဲနဲ႔ ဟိုတစ္ေလာကလည္း ျမန္မာဝတ္စံု crop top ေလးေတြလည္း လုပ္လိုက္တယ္။ အခုလည္း ရွပ္အက်ႌနဲ႔ crop top ဝတ္လို႔ရတယ္ဆို တာကို ႀကိဳးေတြနဲ႔ ပိုက္ကြန္ပံုစံထဲမွာ ေရႊေရာင္အသီးလံုးေတြ ထည့္ရက္ၿပီး လုပ္လိုက္တယ္။ ေအာက္ကစကပ္အကားေလးမွာလည္း ႀကိဳးေတြထည့္လိုက္ေတာ့ ဒီအက်ႌရဲ႕ဖန္တီးမႈရသက ေအးျမတ္သူကို အမာလိုင္းဘက္သြားေစတယ္။
ေမး။ ။ ဒီဇိုင္နာအလုပ္က အၿမဲအသစ္အသစ္ေတြကို ဖန္တီးျပသရတယ္။ ကိုယ္ဖန္တီးလိုက္တဲ့အႏုပညာေပၚမွာလည္း ထူးျခားတဲ့ရသ ခံစားမႈတစ္ခုခု ေပးစြမ္းႏိုင္ေစေတာ့ အစ္မအေနနဲ႔ ဒီအလုပ္ေပၚမွာထားတဲ့ခံယူခ်က္ကို ေျပာျပေပးပါဦး။
ေျဖ။ ။ ဒီဇိုင္နာတစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး ခံယူထားတဲ့ ခံယူခ်က္ကေတာ့ မတူႏိုင္ ပါဘူး။ အစ္မအေနနဲ႔ ျဖတ္သန္းလာတဲ့ႏွစ္ကလည္း ၾကာခဲ့ၿပီ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ designer's design ၿပိဳင္ၿပီးကတည္းက ငါသည္ ဒီဇိုင္နာအလုပ္နဲ႔ အသက္ေမြး ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့အခ်ိန္မွာ ဒီဇိုင္နာဆိုတဲ့ အရည္အခ်င္းေတြျပည့္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္။ အက်ႌခ်ဳပ္တတ္႐ုံ၊ pattern ဆြဲတတ္႐ုံနဲ႔ေတာ့ ဒီဇိုင္နာတစ္ေယာက္လို႔ ခံယူလို႔မရဘူး။ အစ္မခံယူခ်က္ကေတာ့ ကူးခ်ထားတာမဟုတ္ဘဲ ကိုယ့္ရဲ႕ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္ပိုင္ တီထြင္ထားတဲ့ဒီဇိုင္းတစ္ခုက အမ်ားအျမင္မွာ သေဘာက် လက္ခံႏိုင္ၿပီဆိုမွသာ ဒီဇိုင္နာတစ္ေယာက္လို႔ ခံယူႏိုင္တာပါ။
ေမး။ ။ ျမန္မာ့႐ိုးရာဝတ္စံုေတြကို ျပန္ၿပီးဆန္းသစ္ ဖန္တီးၾကတဲ့အခါ တခ်ိဳ႕ပရိသတ္ေတြက ယဥ္ေက်းမႈကေနကြဲထြက္တယ္ဆိုၿပီး လက္မခံႏိုင္ တာမ်ဳိးေတြလည္းရွိေတာ့ ဒီအေပၚမွာ အစ္မအျမင္ေလးကို ေျပာျပေပးပါဦး။
ေျဖ။ ။ ဒီဇိုင္နာေတြ အမ်ားဆံုးတာဝန္ယူရတဲ့ ျပႆနာက ျမန္မာဆိုေတာ့ တခ်ဳိ႕ဒီဇိုင္းေတြက ျမန္မာ့႐ိုးရာဓေလ့ထံုးတမ္းစဥ္လာကေန ကြဲထြက္ေအာင္ ေသြဖည္ေအာင္လုပ္တယ္၊ ယဥ္ေက်းမႈကို ဖ်က္တယ္ဆိုၿပီး ေျပာၾကတယ္။ ဒီျပႆနာက ဒီဇိုင္နာေတြေပၚကို ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးျဖစ္ေစတယ္လို႔ အစ္မျမင္တယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဒီဇိုင္နာတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေတြးေတြက လြတ္လပ္ေနရမယ္။ အစ္မတို႔က ျမန္မာႏိုင္ငံမွာပဲေနေပမယ့္ ဖက္ရွင္ဒီဇိုင္နာ ေတြရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈက ကိုယ့္ႏိုင္ငံထဲမွာပဲ ရပ္တန္႔ေနမွာမဟုတ္ဘူးေလ။ ႏိုင္ငံ တကာအဆင့္မီေအာင္လွမ္းရမယ္။ လွမ္းသင့္တယ္။ တံခါးပိတ္ၿပီးေနေနလို႔ မရဘူး။ ျပတင္းေပါက္ဖြင့္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ အလွအပ၊ ယဥ္ေက်းမႈ၊ ဆက္ႏႊယ္ခ်က္ ေလးေတြကေန ျမန္မာရဲ႕ဖက္ရွင္ကိုျပသင့္တယ္။ တံခါးဖြင့္လိုက္ၿပီဆိုရင္ေတာ့ ေကာင္းတယ္၊ မေကာင္းဘူး မ်ဳိးစံုေျပာၾကမွာပဲ။ ဂ်ပန္ဆိုရင္ သူတို႔ရဲ႕႐ိုးရာ ကီမိုႏိုဝတ္စံုကို ဂါဝန္တိုေလးေတြလုပ္ၿပီး အသစ္ျပန္ဖန္တီးၾကတာေတြရွိတယ္။ ကိုယ့္႐ိုးရာဝတ္စံုေတြကို အရွက္လံုၿပီးေတာ့ အျမင္တင့္ေအာင္ ဆန္းသစ္ထားတဲ့ ဖန္တီးမႈေတြဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္ဒီဇိုင္းမဆို လက္ခံႀကိဳဆိုေပးသင့္တယ္လို႔ အစ္မ ျမင္ပါတယ္။
ေမး။ ။ အစ္မအေနနဲ႔ ေနာက္ထပ္ ဖန္တီးျပခ်င္တဲ့ ဒီဇိုင္းေတြေရာရွိလား။
ေျဖ။ ။ အသက္မႀကီးသြားခင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ခြန္အားေတြရွိေနခ်ိန္မွာ အစ္မ လုပ္ခ်င္တဲ့ဖန္တီးမႈက အက်ႌေတြမွာ အႏုပညာလက္ရာေတြကိုထည့္ခ်င္တယ္။ အစ္မငယ္ငယ္ကတည္းက ႀကိဳးေတြ႐ူးသြပ္တယ္။ leather ေတြ ႐ူးသြပ္တဲ့အျပင္ ပန္းထိုးခ်ည္ေလးေတြနဲ႔ ပန္းခ်ီဆြဲရတာကို ႏွစ္သက္ေတာ့ Wedding Dress တစ္ခုလံုးကို ခ်ည္ေတြနဲ႔ အေဝးကၾကည့္လိုက္ရင္ 3D ပန္းခ်ီကားပံုစံ ဂႏၳဝင္ ဆန္ဆန္ ဖန္တီးျပခ်င္တဲ့စိတ္ကူးရွိပါတယ္။ ပန္းထိုးခ်ည္နဲ႔က အေသးစိတ္ တစ္ခ်က္ခ်င္း ဖန္တီးရတာဆိုေတာ့ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ဆိုရင္ေတာင္ အခ်ိန္ ယူရတယ္။ ဂါဝန္တစ္ထည္လံုးဆိုရင္ေတာ့ ေငြအင္အားေကာ အခ်ိန္ပါ အမ်ား ႀကီးေပးၿပီး လုပ္ေဆာင္ရမွာပါ။
ေမး။ ။ ဒီဇိုင္နာပညာကိုစိတ္ဝင္စားတဲ့ လူငယ္ေတြအတြက္ လက္ဆင့္ ကမ္း ပညာသင္ေပးတာေတြရွိရင္ ေျပာျပေပးပါ။
ေျဖ။ ။ အစ္မဆီမွာရွိတဲ့ ပညာေတြကို လက္ဆင့္ကမ္းခ်င္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သင္တန္းေတြ ပိုၿပီးေတာ့ဖြင့္ျဖစ္တယ္။ ျပန္သင္ေပးရတာ၊ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တဲ့ ဒီဇိုင္းဖန္တီးရတာကို ဝါသနာပါေတာ့ သင္တန္းသားေတြကိုတတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္ ကေန ျဖည့္ဆည္းေပးတယ္။ အမွတ္(၄၄)ငုဝါလမ္း၊ အလံုမွာဖက္ရွင္ဒီဇိုင္းပညာကို စိတ္ဝင္စားတဲ့လူငယ္ေတြအတြက္ အေျခခံကေန ပညာရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ လာတဲ့အထိ လာေရာက္သင္ၾကားႏိုင္ပါတယ္။ ။

No comments:

Post a Comment