Saturday, July 2, 2016

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အႀကီးဆံုးခံုးေက်ာ္တံတားႀကီး ဇူလိုင္လကုန္ၿပီးစီးမည္

သတင္း-ျမင့္ေမာင္စိုး၊ ဓာတ္ပံု-တင္စိုး(ျမန္မာ့အလင္း)

ရန္ကုန္ ဇူလုိင္ ၁

ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို အထိုက္အေလ်ာက္ေျဖေလွ်ာ့ေပးရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားတည္ေဆာက္ေပးခဲ့သလို ကားလမ္းကူး ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကိုလည္း တည္ေဆာက္ေပးခဲ့ရာ ယခုအခါ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစုိးရ၏ခြင့္ျပဳရန္ပံုေငြျဖင့္ တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ တာေမြၿမိဳ႕နယ္ ဗညားဒလလမ္း၊ ဦးခ်စ္ေမာင္လမ္းႏွင့္ အေရွ႕ျမင္းၿပိဳင္ကြင္းလမ္းတုိ႔ေပါင္းဆံုရာY ပံုသဏၭာန္ ခံုးေက်ာ္ တံတားစီမံကိန္းမွာ ၿပီးစီးလုနီးပါးျဖစ္ေနၿပီး ဇူလုိင္လကုန္ပိုင္းတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ ဖြင့္လွစ္သြားႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းတံတားစီမံကိန္းဒါ႐ိုက္တာ ဦးေမာင္ေမာင္ျမင့္က ေျပာသည္။
''ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒီတံတားႀကီးကို ဇူလုိင္လကုန္အၿပီး တည္ေဆာက္သြားဖုိ႔ ရွိပါတယ္။ လမ္းကတၱရာခင္းျခင္းလုပ္ငန္း၊ ေဘးအကာအရံေတြ တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းတို႔က်န္ရွိေနပါတယ္။ တံတားႀကီး ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီးေရး ျမန္မာအင္ဂ်င္ နီယာမ်ားက အင္တုိက္အားတုိက္ႀကိဳးစား ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္'' ဟု ဦးေမာင္ ေမာင္ျမင့္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
အဆိုပါ Y ပံုသဏၭာန္ ခံုးေက်ာ္ တံတားႀကီးကို ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ ေအာက္တို ဘာ ၁ဝ ရက္က စတင္ေဖာင္ေဒးရွင္းခ် တည္ေဆာက္ခဲ့ေၾကာင္း၊ တံတားအရွည္ မွာ ဗညားဒလလမ္းမွ ဦးခ်စ္ေမာင္ လမ္းအတုိင္း အရွည္ ၂၈၇၅ ေပ (ေလးလမ္းသြား)၊ လမ္းဆံုမွ အေရွ႕ ျမင္းၿပိဳင္ကြင္းလမ္းအတုိင္း အရွည္ ၁၉၇၂ ေပ(ႏွစ္လမ္းသြား) စုစုေပါင္းတံတား အရွည္ေပ ၄၈၄၇ ေပရွိေၾကာင္း သိရ သည္။

ဗညားဒလလမ္းမွ ဦးခ်စ္ေမာင္ လမ္းပိုင္းကို ဧၿပီ ၁၃ ရက္က ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ယခုအခါ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာလ်က္ရွိသည္။ ယင္းလမ္းအပိုင္း မွာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အသြား အျပန္ အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ္လည္း လမ္းဆံုမွ အေရွ႕ျမင္းၿပိဳင္ကြင္းလမ္း အပိုင္းမွာမူ အဆင္းတစ္မ်ဳိးတည္းသာ အသံုးျပဳ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းလမ္းပိုင္း ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈမွာ ယခုအခါ ၉၇ ရာခုိင္ ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းတံတားႀကီးကို လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ေရႊေတာင္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္မႈကုမၸဏီက တည္ေဆာက္ ေနျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါ Y ပံုသဏၭာန္တံတားႀကီးမွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားအနက္ အႀကီးဆံုးႏွင့္ အရွည္ဆံုးတံတားႀကီးျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရခြင့္ျပဳရန္ပံုေငြက်ပ္ ၂၂ ဒသမ ၅ ဘီလီယံ အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
တံတားေအာက္ထည္မွာ သံကူကြန္ ကရစ္တုိင္၊ ႀကိဳတင္အားျဖည့္ တံတားတုိင္ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ရက္မ၊ တံတားအမ်ဳိးအစား သံမဏိ
ရက္မ သံကူကြန္ကရစ္ႏွင့္ ႀကိဳတင္အားျဖည့္တံတားတိုင္ ကန္႔လန္႔ ျဖတ္ရက္မတုိ႔ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္တစ္စီးခ်င္း ခြင့္ျပဳတန္ခ်ိန္ ၇၅ တန္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။

No comments:

Post a Comment