Wednesday, December 2, 2015

အငွားယာဥ္ေပၚတြင္ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ားေမ့က်န္ခဲ့ေသာ ပစၥည္းမ်ားကို ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ အခ်ိန္မီေပးအပ္



ရန္ကုန္ ဒီဇင္ဘာ ၁
ႏုိဝင္ဘာ ၂၈ ရက္ ည ၇ နာရီက အငွားယာဥ္ေပၚတြင္ ႏုိင္ငံျခားသား ခရီးသည္ အမ်ဳိးသားသုံးဦး ေမ့က်န္ခဲ့ေသာ ခရီးေဆာင္အိတ္သုံးလုံးကုိ ပိုင္ရွင္ထံေပးအပ္ႏုိင္ရန္ အဆင့္ဆင့္ဆက္သြယ္ၿပီး ျပည္ပသို႔ မထြက္ခြာမီ ရန္ကုန္ေလဆိပ္တြင္ အခ်ိန္မီေပးအပ္ႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
''သူတို႔ေနရာက လမ္းမေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ ျပည္လမ္းမေပၚရွိ Tawwin Garden Hotelကေနငွားတာ။ ဟိုတယ္ဝန္ထမ္းေတြက သူတို႔ဘာသာကားေနာက္တံခါးဖြင့္ၿပီး ပစၥည္းေတြ တင္ေပးလိုက္တာ။ ကြၽန္ေတာ္က အဲဒီဘက္ကို သတိမထားမိလုိက္ဘူး။ သူတို႔ငွားတဲ့ ၉ မုိင္ ျပည္လမ္းမေပၚက Ocean ေရွ႕မွာ ခ်ေပးတယ္။ သူတို႔ဆင္းသြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို လက္ျပႏႈတ္ဆက္ၿပီး ေအးေအး ေဆးေဆးပဲလမ္းေလွ်ာက္သြားၾကတယ္။ သူတို႔ကလည္း သူတို႔ပစၥည္းေတြကို ေမ့ေနတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း သတိမရဘူး။ အဲဒီလိုနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္လည္း ကားဆက္ဆြဲေနတယ္။ ႏွစ္ဦး၊ သုံးဦးေလာက္ ခရီးသည္ပို႔ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ စုံတြဲတစ္တြဲက သူတို႔စက္ဘီးပ်က္ေနလို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကားကိုငွားတယ္။ စက္ဘီးကို ေနာက္ခန္းမွာတင္ဖို႔ တံခါးဖြင့္ေတာ့မွ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ ပစၥည္းေမ့က်န္ခဲ့ မွန္းသိရတယ္။ သိသိခ်င္းပဲ သူတို႔ပစၥည္းေတြကို ဖြင့္ေဖာက္ကိုင္တြယ္ၾကည့္ ျခင္းမျပဳဘဲ နီးစပ္ရာ ရပ္ကြက္လူႀကီးေတြကို အသိေပးၿပီး ''ေရႊဟသၤာ''ခရီးသည္ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ လူမႈကူညီေရးအသင္းမွ အငွားယာဥ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ အသင္းမွ တာဝန္ရွိသူေတြကို လာေရာက္ေျဖရွင္းေပးဖုိ႔ အေၾကာင္းၾကားၿပီး အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီ ေပးအပ္ႏုိင္ဖုိ႔ ေတာ္ဝင္ဟုိတယ္ႏွင့္ ဆက္သြယ္ကာ အဆင့္ဆင့္စုံစမ္းၿပီး ည ၁၁ နာရီတြင္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာေလဆိပ္ ၌ အခ်ိန္မီသြားေရာက္ေပးအပ္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္''ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း ဦးရန္ရွင္းက ေျပာျပသည္။
(၆၈၂)

No comments:

Post a Comment