Tuesday, November 3, 2015

ရန္ကုန္ၿမိဳ႔ပတ္လမ္းပိုင္းရွိ ရထားသံလမ္းမ်ားအား Thermit Welding ျဖင့္ ဆက္၍ လဲလွယ္ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ




ရန္ကုန္ ႏိုဝင္ဘာ ၂
ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ လမ္းပိုင္းရွိ ရထားသံလမ္းမ်ားႀကံ႕ခိုင္မႈရွိေစေရးႏွင့္ ရထား စီးခရီးသည္မ်ား သက္ေသာင့္သက္သာရွိေစေရးအတြက္ ေလးေခ်ာင္းဆက္ ရထားသံလမ္းမ်ားအား ေခတ္မီနည္း ပညာျဖစ္ေသာ Thermit Welding ျဖင့္ဆက္၍ လဲလွယ္ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
ရထားလမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျပဳျပင္ျခင္းေဆာင္ ရြက္ခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းပိုင္း၏ မိုင္အရွည္ ျဖစ္ေသာ ၂၉ ဒသမ ၅ မိုင္အား ႏိုင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ ျမန္မာ့မီးရထားမွ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ ယခုအခါ ရထားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ရွိ ယခင္သစ္သားဇလီဖားတုံးမ်ားကို ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတုံးမ်ားျဖင့္ အစားထိုးလဲလွယ္ေဆာင္ ရြက္ၿပီးစီးသြားၿပီျဖစ္သည္။
၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္တြင္လည္း ေလးေခ်ာင္း ဆက္သံလမ္းမ်ားကိုThermit Welding ျဖင့္ဆက္ၿပီး ရထားလမ္းပိုင္းမ်ားအတြင္း လဲလွယ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာ ယခုအခါ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာ အထိ အစုန္လမ္းအား လဲလွယ္ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီး၍ လမ္းခင္းေက်ာက္ျဖည့္တင္းျခင္း၊ ALL TM စက္ႀကီးျဖင့္ ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြက္ ျပဳျပင္ေဆာင္ ရြက္ရန္ ခြင့္ျပဳခ်က္ရရွိသည့္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ကမာရြတ္ ဘူတာၾကားျဖစ္ေသာ အစုန္/အဆန္ (၁၁)မိုင္ အနက္ ယခုအခါ ၆ မိုင္မွာ ေလးေခ်ာင္းဆက္သံလမ္းမ်ားလဲလွယ္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးၿပီျဖစ္ၿပီး က်န္ရွိသည့္ ၅ မိုင္အားဘတ္ဂ်က္ ႏွစ္အတြင္းအျမန္ၿပီးစီးေရး ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းမွ ဝန္ထမ္းမ်ားႏွင့္ လုပ္သားမ်ားက ေန႔ေရာညပါေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိသည္။ ထို႔အျပင္ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းပိုင္းျဖစ္ေသာ ကမာရြတ္-တညင္းကုန္း ဘူတာထိအစုန္/အဆန္ (၁၂) မိုင္ကိုလည္း လမ္းခင္း ေက်ာက္လိုသည့္ေနရာမ်ား၌ ေက်ာက္မ်ားထပ္မံျဖည့္ တင္း၍ ALL TMစက္ႀကီးျဖင့္ ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္းလုပ္ငန္း မ်ားေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား၊ တိုင္းအမွတ္(၇) မွ လက္ေထာက္ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ)ဦးတင္ျမင့္က ''လက္ရွိ ေလးေခ်ာင္းဆက္သံလမ္းမ်ားThermit Welding ျဖင့္ ဆက္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ၾကည့္ျမင္တိုင္ဘူတာမွာအေျချပဳ ၿပီး ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ ေဆာင္ရြက္ၿပီးသံလမ္းမ်ားကို ေတာ့ လဲမယ့္လမ္းပိုင္းေနရာထိ RGC ထေရာ္လီျဖင့္ သယ္ယူသြားၿပီး ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။ ေလး ေခ်ာင္းဆက္လဲၿပီးတဲ့ေနရာမွာ ေက်ာက္လိုရင္ေက်ာက္ထပ္ ျဖည့္ရပါတယ္။ ရထားလမ္းမွာ ေက်ာက္ကအဓိကပါ။ သံလမ္းအဆက္လည္းနည္းသြားတာေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ရထား သြားတဲ့အခါမွာလည္း အရင္ကဆိုဂ်ိဳင္းဆက္ေနရာေတြ ေရာက္ရင္အားနည္းခ်က္ရွိေတာ့ ခုန္ေဆာင့္လူးျဖစ္တယ္။ အခုလိုေလးေခ်ာင္းဆက္လဲၿပီးတဲ့အခါက်ေတာ့ တစ္မိုင္ မွာအဆက္ေရ ၃၄ ေနရာပဲရွိေတာ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ သံလမ္းအဆက္ေရနည္းသြားၿပီဆိုေတာ့ ဒါကိုေက်ာက္ထပ္ ျဖည့္ၿပီး စက္ပက္ကင္နဲ႔ ႐ိုက္လိုက္ေတာ့ခုန္ေဆာင့္လူး မျဖစ္ေတာ့ဘဲ ရထားစီးခရီးသည္မ်ားအတြက္ သက္ ေသာင့္သက္သာျဖစ္ေစမွာျဖစ္ပါတယ္''ဟု ရွင္းျပခဲ့သည္။
ျမန္မာ့မီးရထား၌တိုင္းအမွတ္(၁)ျမစ္ႀကီးနား၊ တိုင္း အမွတ္(၂)ရြာေထာင္၊ တိုင္းအမွတ္(၃)မႏၲေလး၊ တိုင္း အမွတ္(၄)ကေလာ၊ တိုင္းအမွတ္(၅)ေတာင္ငူ၊ တိုင္းအမွတ္ (၆)ပဲခူး၊ တိုင္းအမွတ္(၇)ရန္ကုန္၊ တိုင္းအမွတ္(၈)ေမာ္လၿမိဳင္၊ တိုင္းအမွတ္(၉)ဟသၤာတ၊ တိုင္းအမွတ္(၁ဝ)ပခုကၠဴ၊ တိုင္း အမွတ္(၁၁)ပုဂံဟူ၍ခြဲျခားထားၿပီး ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပိုင္းျဖစ္သည့္ အရွည္မိုင္ ၃၈၅ ဒသမ ၅မိုင္ အတြင္း တိုင္းအမွတ္(၃)ျဖစ္ေသာ မႏၲေလးဘူတာမွ ရြာပုလဲ ဘူတာထိ(၇၆ ဒသမ ၁ မိုင္ )၊ တိုင္းအမွတ္(၄)ျဖစ္ေသာ ရြာပုလဲ၏လမ္းၫႊန္မႈအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ)ႏွင့္ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ)တို႔၏ စီစဥ္ၫႊန္ၾကားမႈ၊ တိုင္းအင္ဂ်င္နီယာ(ၿမိဳ႕ျပ)မ်ား၏ အနီးကပ္ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ တိုင္းနယ္ေျမအလိုက္ ရထားလမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ႏွစ္အလိုက္ ဘတ္ဂ်က္ရရွိမႈအေပၚ အေျချပဳ၍ ကြန္ကရစ္ဇလီဖာတုံးမ်ားလဲလွယ္ျခင္း၊ ရထား လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ား ျဖည့္ျခင္း၊ ရထားလမ္းေက်ာက္ ရရွိမႈေပၚ မူတည္ၿပီး(Automatic Levelling, Lining & Tamping Machine) ALL TM စက္ႀကီးမ်ားျဖင့္ ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းမွ ဝန္ထမ္းမ်ားက ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
ထို႔အျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းပိုင္းအား ဘူတာမ်ား လြန္စြာနီးကပ္ေနသျဖင့္ ရထားေျပးဆြဲခ်ိန္ကို တစ္နာရီ ၂၅ မိုင္ႏႈန္းသတ္မွတ္ထားေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္း ပိုင္းကုိ ALL TM စက္ႀကီးျဖင့္ ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္း လုပ္ငန္းအားလာမည့္ဇန္နဝါရီလကုန္ပိုင္းတြင္ အၿပီးသတ္ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားတိုင္းအမွတ္ (၇) ရန္ကုန္၊ ၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္နီယာဌာနမွ သိရသည္။
စိုးဝင္း(MLA)

No comments:

Post a Comment