Friday, October 2, 2015

ရန္ကုန္-ျပည္ရထားလမ္းပိုင္းႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၱေလး ရထားလမ္းပိုင္းအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ




The Mirror Daily's photo.
ျပည္ ေအာက္တိုဘာ ၁

ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထားဌာနမွ ရထားစီး ခရီးသည္မ်ား အဆင္ေျပလြယ္ကူစြာ သြားလာႏိုင္ၾကေစေရးအတြက္ ရထား လမ္းပိုင္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျပဳျပင္ ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ဘ႑ာေရးႏွစ္ အလိုက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ ရန္ကုန္-ျပည္ ရထားလမ္းပိုင္းအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။

ထိုကဲ့သို႔ ရန္ကုန္-ျပည္ရထား လမ္းပိုင္းအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာတြင္ ျမန္မာ့ မီးရထား အင္ဂ်င္နီယာမွဴး(ၿမိဳ႕ျပ) တိုင္း(၇) ရန္ကုန္နယ္ေျမျဖစ္ေသာ ရန္ကုန္-ျပည္လမ္းပိုင္းရွိ တညင္းကုန္း-ငျဖဴကေလးဘူတာၾကားျဖစ္သည့္ ခရီး မိုင္အရွည္ ၄၈ မိုင္ လမ္းပိုင္းအား ယခင္ သစ္သားဇလီဖားတုံးမ်ားေနရာတြင္ ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတုံးမ်ား အစားထိုး လဲလွယ္ျခင္း၊ လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ား ျဖည့္တင္းျခင္း၊ သံလမ္းမ်ားကို ဂေဟဆက္၍ Welded Rails ျဖင့္ ညက္ေညာမႈရွိေစရန္ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္ ျခင္းႏွင့္ လမ္းေျမႇာက္ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္သားအင္အားမ်ားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ေခတ္မီ စက္ကိရိယာမ်ားျဖင့္ လည္းေကာင္း ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။

၂ဝဝ၄ ခုႏွစ္မွ လက္ရွိ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း တညင္းကုန္း- ငျဖဴကေလးလမ္းပိုင္းရွိ သစ္သားဇလီဖားတုံးမ်ား ေနရာ၌ ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတုံး အေရအတြက္ ၁၂၃၂၉၅ တုံးအား လဲလွယ္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးခဲ့ၿပီျဖစ္ၿပီး ရထားလမ္းပိုင္းႀကံ့ခိုင္ေရးအတြက္ လမ္းခင္း ေက်ာက္ ျဖည့္တင္းျခင္းလုပ္ငန္းအရ ၁၇၅၇၂ ဒသမ ၈၁ က်င္းအား ခ်ယူ ျဖည့္တင္း ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးခဲ့ကာ သံလမ္းဂေဟဆက္ျခင္းအား ၅ ဒသမ ၈၁ မိုင္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာေရး ႏွစ္အတြင္း ရန္ကုန္-ျပည္လမ္းပိုင္းရွိ ရထားလမ္းပိုင္း ၾကံ့ခိုင္မႈအားနည္း သည့္ေနရာမ်ားတြင္ ALL TM စက္ႀကီး ျဖင့္ ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္းလုပ္ငန္းအားလက္ရွိအေနအထားအရ မိုင္ ၂ဝ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးခဲ့သည္။

အလားတူ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပိုင္းအား ရထားလမ္းပိုင္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာ တိုင္း(၇) ရန္ကုန္နယ္ေျမျဖစ္ ေသာ ရန္ကုန္-ေကာ္ခ်ဲလမ္းပိုင္း၌ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ား ျဖည့္တင္းျခင္း လုပ္ငန္းအရ က်င္းေပါင္း ၁၅ဝဝ ျဖည့္တင္း ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ား ျဖည့္တင္းျခင္းလုပ္ငန္းအရ က်င္းေပါင္း ၁ဝ၇၄ ဒသမ ၂၆ က်င္းအား ျဖည့္တင္း ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးခဲ့ကာ ALL TM ပက္ကင္စက္ျဖင့္ ပက္ကင္႐ိုက္ျခင္း လုပ္ငန္းအတြက္ ၅၁ ဒသမ ၂၃ မိုင္ အား ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ လက္ရွိ ၃၇ ဒသမ ၃၆ မိုင္အား ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးသြားၿပီျဖစ္သည္။

ထို႔အျပင္ ရန္ကုန္-ျပည္ရထား လမ္းပိုင္းႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထား လမ္းပိုင္းရွိ ႀကံ့ခိုင္မႈအားနည္းသည့္ ေနရာမ်ားအား ဆက္လက္အဆင့္ ျမႇင့္တင္ ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါလမ္းပိုင္း ႏွစ္ေနရာရွိ စုန္/ ဆန္ ရထားေျပးဆြဲျခင္းမ်ား အခ်ိန္ မွန္ကန္ေရးအတြက္ မိုင္ႏႈန္းတိုးျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေရးႏွင့္ ရထားစီး ခရီးသည္မ်ား စိတ္ခ်မ္းေျမ့စြာသြားလာ ႏိုင္ၾကေစေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား အင္ဂ်င္နီယာမွဴး (ၿမိဳ႕ျပ) တိုင္း(၇) ရန္ကုန္နယ္ေျမမွ စုံစမ္းသိရသည္။
သတင္းႏွင့္ဓာတ္ပုံ(စိုးဝင္း-MLA)
)

No comments:

Post a Comment