Wednesday, September 2, 2015

မႏၱေလး-ျမစ္ႀကီးနား အမွတ္(၄၃)အဆန္ ပါဆယ္ရထားတြဲေခ်ာ္မႈအား ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္




ေနျပည္ေတာ္ စက္တင္ဘာ ၁
မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားမီးရထားလမ္းပိုင္း မိုးေကာင္းၿမိဳ႕နယ္တြင္ အမွတ္(၄၃)အဆန္ ပါဆယ္ရထားသည္ ေတာင္နီ-ဆားေမွာ္ၾကား မိုင္တုိင္ (၆၇၂/၁၄-၁၅)ၾကားရွိ တံတားအမွတ္ (၆၅၂)အား ျဖတ္သန္းစဥ္ ၾသဂုတ္ ၃၁ ရက္ နံနက္ ၁ဝ နာရီ မိနစ္ ၂ဝ တြင္ ရထားတြဲဆိုင္းပါ စက္ေခါင္း ေနာက္ကပ္လ်က္တြဲ GBHV- 40222 ၏ ဘီးေလးဘီးလမ္းေခ်ာ္က်ၿပီးGBHV - 40037 တြဲႏွင့္ GBHV-40235 တြဲ တံတားေအာက္သုိ႔ ျပဳတ္က်ခဲ့သည္။GBHV-40334 တြဲသည္ မႏၲေလးဘက္ ကမ္းကပ္ခံုမွ ေအာက္သုိ႔ တြဲေလာင္းျဖစ္ၿပီး တံတားအမွတ္ (၆၅၂)၏ ဂါဒါေဘာင္သံုးခု တံတားေအာက္ျပဳတ္က်ခဲ့သျဖင့္ လမ္းပိုင္းအား နံနက္ ၁၁ နာရီ ၅၁ မိနစ္တြင္ ပိတ္ထားခဲ့ရသည္။
အဆိုပါျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ဆားေမွာ္ဘူတာမွ ထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္(၅၆) အစုန္ရထားမွ ခရီးသည္ ၄ဝ၆ ဦးႏွင့္ ေတာင္နီဘူတာမွ ထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္(၅၅)အဆန္ရထားမွ ခရီးသည္ ၅ဝ၃ ဦးတို႔အား ရထားခ်င္းကူးေျပာင္းေစၿပီး အမွတ္(၅၅)အဆန္သည္ အမွတ္(၅၆)အစုန္အျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ အမွတ္(၅၆)အစုန္သည္ အမွတ္(၅၅)အဆန္အျဖစ္ လည္းေကာင္း ေျပာင္းလဲေျပးဆြဲ ေပးခဲ့သည္။ အလားတူပင္ အစုန္အထူးရထားသည္ ဆားေမွာ္မွ ျဖစ္ပြားရာေဒသသို႔ ေရာက္ရွိၿပီး ခရီးသည္ ၅ဝ၃ ဦးႏွင့္ အမွတ္(၅၇)အဆန္မွ ခရီးသည္ ၁၅၉ ဦးတို႔အား ကူးေျပာင္းေပးၿပီး အမွတ္(၅၇)အဆန္ရထားသည္ အမွတ္(၅၈)အစုန္ရထားအျဖစ္ ေျပးဆြဲေပးခဲ့သည္။
ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားေသာေနရာသို႔ ျမန္မာ့မီးရထားမွ အင္ဂ်င္နီယာ/လုပ္သားအဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ ဇလီဖားတံုးမ်ား သယ္ယူျခင္း၊ ဂါဒါေဘာင္မ်ားသယ္ယူျခင္း၊ ကရိန္းသယ္ယူျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိၿပီး ရထားလမ္းတံတား ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္း၊ တြဲမတင္ျခင္းႏွင့္ လမ္းပိုင္းျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
(သတင္းစဥ္)

No comments:

Post a Comment