Thursday, July 2, 2015

တုိင္ေပေလယာဥ္ပ်က္က်ရျခင္းမွာ အင္ဂ်င္အေကာင္းကုိ စက္ပိတ္ထားမႈေၾကာင့္ျဖစ္




Myanmaalinn's photo.

တုိင္ေပ ဇူလုိင္ ၁


လူေပါင္း ၄၃ ဦးအသက္ဆုံး႐ႈံးခဲ့ရသည့္ ေဖေဖာ္ဝါရီ လက ထုိင္ဝမ္တြင္ ပ်က္က်ခဲ့ေသာ ထရန္(စ္)ေအးရွား ေလေၾကာင္းမွ ေလယာဥ္မွဴးသည္ ေလယာဥ္ရွိအင္ဂ်င္ႏွစ္ခု အနက္ အင္ဂ်င္တစ္ခုစက္ရပ္သြားၿပီး က်န္အင္ဂ်င္ျဖင့္ ဆက္လက္သြားေနစဥ္ ထိုအင္ဂ်င္ကိုပါ ပိတ္ထားလိုက္ မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းကိစၥကို တိုက္႐ိုက္သိေသာ လူတစ္ဦးက ဗုဒၶဟူးေန႔က ေျပာၾကားသည္။
တုိင္ေပေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ ေနာက္ဆုံးစုံစမ္းစစ္ေဆး ေရးအစီရင္ခံစာကို ၾကာသပေတးေန႔တြင္ ထုတ္ျပန္မည္ ျဖစ္သည္။ အခ်က္အလက္မ်ားအရ ATR-72-600 အမ်ဳိးအစား ေလယာဥ္သည္ အသစ္နီးပါးျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေလယာဥ္ရွိ အင္ဂ်င္အေကာင္းကို စက္ပိတ္လုိက္ၿပီးေနာက္ ခဏအၾကာတြင္ ပ်က္က်ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေလေၾကာင္း လုံျခဳံေရးေကာင္စီမွတ္တမ္းမ်ားတြင္မူ ေလေၾကာင္းခရီးအစီအစဥ္၊ ေလယာဥ္ လမ္းေၾကာင္း ထိန္းခ်ဳပ္မႈ၊ ရာသီဥတုအေျခအေန၊ ေလယာဥ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အျခားအခ်က္မ်ားကို အဓိကထား စုံစမ္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ ခဲ့ေၾကာင္း၊ ျပည္သူလူထုသို႔ အဆုိပါ မွတ္တမ္းကုိ ခ်ျပျခင္းမရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။ ထရန္စ္ေအးရွား ဘက္မွ ေနာက္ဆုံးေတြ႕ရွိခ်က္ကို မွတ္ခ်က္တစ္စုံတစ္ရာ ေပးျခင္းမရွိေပ။
ေလယာဥ္ပ်က္က်ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ကနဦး စုံစမ္းစစ္ေဆးမႈကို အေသးစိတ္ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း ေကာင္စီအေနျဖင့္ အၾကံÓဏ္ေပးျခင္းႏွင့္ တာဝန္ယူ ေျဖရွင္းျခင္း မရွိခဲ့ေပ။
ေဖေဖာ္ဝါရီလ ထုတ္ျပန္မွတ္တမ္းအရ ေလယာဥ္၏အင္ဂ်င္ႏွစ္ခုအနက္ တစ္ခုသည္ ခြၽတ္ယြင္းေနေၾကာင္း၊ ေလယာဥ္မွဴးက အျခားေကာင္းေသာ အင္ဂ်င္တစ္ခုကို ပိတ္ထားခဲ့မႈေၾကာင့္ ပ်က္က်ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေကာင္စီ ဘက္မွ ေျပာသည္။
ခရီးသည္ ၅၈ ဦးတင္ေဆာင္လာၿပီး အင္ဂ်င္စက္ တစ္ခုႏွင့္ ပ်ံသန္းေနေသာ ေလယာဥ္သည္ အေဆာက္ အအုံမ်ားအၾကား ဒယီးဒယိုင္ျဖစ္ေနၿပီး ေတာင္ပံႏွင့္ တကၠစီတစ္စီးတုိ႔တုိက္မိကာ ျမစ္ထဲသို႔ပ်က္က်သြားျခင္း ျဖစ္ၿပီး လူ ၁၅ ဦးသာ အသက္ရွင္က်န္ခဲ့သည္။

(႐ိုက္တာ)

No comments:

Post a Comment