ရန္ကုန္ ေမ ၃ဝ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က်ေစေရးအတြက္
မီးပြိဳင့္လမ္းဆံုမ်ား၌ ကားလမ္းကူး ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္
လ်က္ရွိရာ အင္းစိန္ပန္းျခံအနီး တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ရထား
လမ္းခံုးေက်ာ္တံတားသည္ လာမည့္ ဇူလိုင္လ ဒုတိယသီတင္းပတ္အတြင္း
ၿပီးစီးႏုိင္ရန္ တည္ေဆာက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရွိသည္။
''သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္တြင္း အရည္အေသြးမီမီ ၿပီးစီးေရးနဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ အႏၲရာယ္ကင္းရွင္းေရး ေတြကို အေလးထားၿပီးေဆာင္ရြက္ဖုိ႕ လုပ္ေနသလို တံတားတည္ေဆာက္ ေရး ဧရိယာအတြင္း က်ေရာက္တဲ့ ေနရာေတြမွာ လူမႈစီးပြားထိခိုက္မႈ နည္းေအာင္လည္း ဝိုင္းဝန္းေဆာင္ ရြက္ေပးလ်က္ရွိပါတယ္'' ဟု ရထားပို႔ ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးျမင့္သိန္းက အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္း ခြင္၌ ေမ ၃ဝ ရက္က ေျပာၾကားသည္။
အင္းစိန္ ခံုးေက်ာ္တံတား သစ္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းတြင္
ဘိုးပိုင္တူးျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီး ေနၿပီး တံတားတိုင္ေပါင္း ၂၈ တိုင္ တြင္ ၂၇ တိုင္ တည္ေဆာက္မႈၿပီးစီး ေနၿပီျဖစ္သည္။ တံတားၾကမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားမွာလည္း တံတားအခန္း ေပါင္း ၂၇ ခန္းအနက္ ၁၄ခန္းၿပီးစီး ေနၿပီျဖစ္ရာ ၿပီးစီးမႈမွာ ၅ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း ရွိေနသည္။
အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားသစ္၏ ရန္ကုန္ဘက္သို႔သြားမည့္လက္တက္တံတား(တစ္လမ္းသြား)မွာ တံတား တိုင္မ်ား တည္ေဆာက္မႈအားလံုး ၿပီးစီးသြားၿပီျဖစ္သည္။ လက္တက္ တံတား(တစ္လမ္းသြား) အရွည္မွာ ပင္မတံတားအရွည္ ၆ဝ၃ ေပရွိ သည္။ လက္တက္တံတားေပၚတြင္ ယခုအခါ တံတားၾကမ္းခင္းမႈမွာ P-19 မွ P-20 ႏွင့္ P-20မွ P-21? P-21 မွ P-22 အထိ အခန္းသံုး ခန္းသာ ၾကမ္းခင္းရန္က်န္ရွိေတာ့ သည္။
ထုိ႕အတူ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတား သစ္၏ ပင္မတံတားအရွည္မွာ ႏွစ္လမ္းသြား ေပ ၁၅၅၇ ျဖစ္သည္။ တံတားတိုင္မ်ား တည္ေဆာက္မႈ ၿပီးစီးေနၿပီး တံတားၾကမ္းခင္း ေလာင္းထားမႈမွာ အခန္းရွစ္ခန္း ၿပီးေနၿပီျဖစ္သည္။ က်န္ရွိသည့္ တံတား ၾကမ္းခင္းျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ကို ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရိွ သည္။
အင္းစိန္ ခံုးေက်ာ္တံတားသစ္ သည္ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းဘက္လမ္း ႏွင့္ရန္ကုန္ဘက္သို႔သြားေသာလမ္း မ်ားသို႔ တည္ေဆာက္ထားသည့္အျပင္ ပင္မတံတားတုိင္ အမွတ္(၁၂)မွ ခြဲထြက္ၿပီး မင္းႀကီးလမ္းဘက္သို႔ လည္း လက္တက္တံတားတည္ ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။ မင္းႀကီးလမ္း ေပၚသို႔ ျဖတ္ေက်ာ္တည္ေဆာက္မည့္ လက္တက္တံတားမွာ ဘ႑ာေငြေၾကး ရရွိမႈအေပၚ ႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။
အင္းစိန္ ခံုးေက်ာ္တံတားသစ္ တည္ေဆာက္မႈမွာ တျဖည္းျဖည္း ႐ုပ္လံုးေပၚလာၿပီျဖစ္ရာ လာမည့္ ဇူလုိင္လ ဒုတိယသီတင္းပတ္အတြင္း ၿပီးစီးေအာင္ ႀကိဳးစားတည္ေဆာက္ လ်က္ရွိသည္။
''သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္တြင္း အရည္အေသြးမီမီ ၿပီးစီးေရးနဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ အႏၲရာယ္ကင္းရွင္းေရး ေတြကို အေလးထားၿပီးေဆာင္ရြက္ဖုိ႕ လုပ္ေနသလို တံတားတည္ေဆာက္ ေရး ဧရိယာအတြင္း က်ေရာက္တဲ့ ေနရာေတြမွာ လူမႈစီးပြားထိခိုက္မႈ နည္းေအာင္လည္း ဝိုင္းဝန္းေဆာင္ ရြက္ေပးလ်က္ရွိပါတယ္'' ဟု ရထားပို႔ ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးျမင့္သိန္းက အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္း ခြင္၌ ေမ ၃ဝ ရက္က ေျပာၾကားသည္။
အင္းစိန္ ခံုးေက်ာ္တံတား သစ္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းတြင္
ဘိုးပိုင္တူးျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီး ေနၿပီး တံတားတိုင္ေပါင္း ၂၈ တိုင္ တြင္ ၂၇ တိုင္ တည္ေဆာက္မႈၿပီးစီး ေနၿပီျဖစ္သည္။ တံတားၾကမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားမွာလည္း တံတားအခန္း ေပါင္း ၂၇ ခန္းအနက္ ၁၄ခန္းၿပီးစီး ေနၿပီျဖစ္ရာ ၿပီးစီးမႈမွာ ၅ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း ရွိေနသည္။
အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားသစ္၏ ရန္ကုန္ဘက္သို႔သြားမည့္လက္တက္တံတား(တစ္လမ္းသြား)မွာ တံတား တိုင္မ်ား တည္ေဆာက္မႈအားလံုး ၿပီးစီးသြားၿပီျဖစ္သည္။ လက္တက္ တံတား(တစ္လမ္းသြား) အရွည္မွာ ပင္မတံတားအရွည္ ၆ဝ၃ ေပရွိ သည္။ လက္တက္တံတားေပၚတြင္ ယခုအခါ တံတားၾကမ္းခင္းမႈမွာ P-19 မွ P-20 ႏွင့္ P-20မွ P-21? P-21 မွ P-22 အထိ အခန္းသံုး ခန္းသာ ၾကမ္းခင္းရန္က်န္ရွိေတာ့ သည္။
ထုိ႕အတူ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတား သစ္၏ ပင္မတံတားအရွည္မွာ ႏွစ္လမ္းသြား ေပ ၁၅၅၇ ျဖစ္သည္။ တံတားတိုင္မ်ား တည္ေဆာက္မႈ ၿပီးစီးေနၿပီး တံတားၾကမ္းခင္း ေလာင္းထားမႈမွာ အခန္းရွစ္ခန္း ၿပီးေနၿပီျဖစ္သည္။ က်န္ရွိသည့္ တံတား ၾကမ္းခင္းျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ကို ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရိွ သည္။
အင္းစိန္ ခံုးေက်ာ္တံတားသစ္ သည္ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းဘက္လမ္း ႏွင့္ရန္ကုန္ဘက္သို႔သြားေသာလမ္း မ်ားသို႔ တည္ေဆာက္ထားသည့္အျပင္ ပင္မတံတားတုိင္ အမွတ္(၁၂)မွ ခြဲထြက္ၿပီး မင္းႀကီးလမ္းဘက္သို႔ လည္း လက္တက္တံတားတည္ ေဆာက္မည္ျဖစ္သည္။ မင္းႀကီးလမ္း ေပၚသို႔ ျဖတ္ေက်ာ္တည္ေဆာက္မည့္ လက္တက္တံတားမွာ ဘ႑ာေငြေၾကး ရရွိမႈအေပၚ ႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။
အင္းစိန္ ခံုးေက်ာ္တံတားသစ္ တည္ေဆာက္မႈမွာ တျဖည္းျဖည္း ႐ုပ္လံုးေပၚလာၿပီျဖစ္ရာ လာမည့္ ဇူလုိင္လ ဒုတိယသီတင္းပတ္အတြင္း ၿပီးစီးေအာင္ ႀကိဳးစားတည္ေဆာက္ လ်က္ရွိသည္။
(ျမန္မာ့အလင္း)
No comments:
Post a Comment