Sunday, March 1, 2015

ေျမနီကုန္းခုံးေက်ာ္တံတား ၈၅ရာခုိင္းႏႈန္းၿပီးစီး မတ္လအကုန္၌ ယာဥ္မ်ားသြားလာမႈျပဳႏုိင္မည္



'ေျမနီကုန္းခုံးေက်ာ္တံတား ၈၅ရာခုိင္းႏႈန္းၿပီးစီး မတ္လအကုန္၌ ယာဥ္မ်ားသြားလာမႈျပဳႏုိင္မည္

ရန္ကုန္   ေဖေဖာ္ဝါရီ   ၂၈

ေျမနီကုန္း    ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈသည္ ယခုေဖေဖာ္ဝါရီ လအကုန္၌ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း တံတားတည္ေဆာက္ေရး  စီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာ ဦးသက္လင္းက ျမန္မာ့အလင္းသတင္းအဖဲြ႕သို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို ေျဖေလွ်ာ့ႏုိင္ေရးအတြက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္တံတား၊ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို တည္ေဆာက္ဖြင့္လွစ္ေပးႏုိင္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။

ယခုအခါ စတုတၴေျမာက္ခံုးေက်ာ္ တံတားတစ္စင္းအျဖစ္ ေျမနီကုန္း၌ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေနၿပီ ျဖစ္သည္။မၾကာမီ   ဖြင့္လွစ္ေပးႏုိင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

စီမံကိန္းဒါ႐ိုက္တာ ဦးသက္လင္းက ''မတ္လအကုန္ေလာက္မွာ ယာဥ္ေတြသြားလာႏုိင္ေတာ့မွာပါ''ဟု အတည္ျပဳေျပာၾကားခဲ့သည္။

ေျမနီကုန္း  ခံုးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖဲြ႕၏ လမ္းညႊန္ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္  Capital Development  မွ တာဝန္ယူတည္ ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။

တံတားတည္ေဆာက္ရန္   ေျမတုိင္းတာမႈကို ၂ဝ၁၄ ၾသဂုတ္ ၁၃ ရက္တြင္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ပႏၷက္ေတာ္တင္ 

မဂၤလာအခမ္းအနားကို စက္တင္ဘာ ၆ ရက္က က်င္းပခဲ့သည္။

ဗားကရာလမ္းမႀကီးကို   ျဖတ္ေက်ာ္လ်က္  ျပည္လမ္းမႀကီးေပၚမွ ေျမာက္မွေတာင္သို႔   အလ်ားလုိက္ တည္ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ တံတားဧရိယာသည္ ဒဂံုစင္တာေရွ႕မွ ျပည္သူ႔ဥယ်ာဥ္အထိျဖစ္ၿပီး အရွည္ေပ ၂၃၁ဝ  ေက်ာ္ရွိသည္ဟု  သိရသည္။

တံတားအက်ယ္မွာ  ၄၈ ေပရွိ မည္ျဖစ္ၿပီး   ယာဥ္ေလးစီးတစ္ၿပိဳင္တည္းသြားလာႏုိင္မည္ဟုဆိုသည္။ေျမျပင္မွ  ကင္းလြတ္အျမင့္သည္ ၁၃ ေပ ဒသမ ၁၂ ရွိၿပီး တံတား၏  ခံႏုိင္ဝန္မွာ ၇၅ တန္အထိျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

တံတားတည္ေဆာက္စဥ္ကာလတြင္ ေျမနီကုန္းဧရိယာတစ္ဝိုက္၌ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမ်ား ရွိေနသည္။  ဗားကရာလမ္းဆံုမွသည္ ေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံ၊  ဦးဝိစာရမီးပိြဳင့္အထိ  ကားတန္းရွည္ႀကီး ေန႔စဥ္ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိေနသည္။ ေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံဘက္မွလာပါက ေျမနီကုန္း မီးပိြဳင့္လြတ္ရန္ ႏွစ္ႀကိမ္၊  သံုးႀကိမ္ထက္မနည္း  ေစာင့္ဆုိင္းေမာင္းႏွင္ေနၾကရသည္ကို ေတြ႕ရသည္။
 
ထို႔အတူ ျပည္လမ္းမေပၚ ေျမနီကုန္းမွ   ဟံသာဝတီအဝုိင္းအထိ  ယာဥ္ေၾကာေတာင့္ခံေနဆဲ   ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္တံတားႀကီး တည္ေဆာက္ၿပီးပါက ဗားကရာလမ္းေၾကာသည္လည္းေကာင္း၊ ျပည္လမ္းေၾကာ သည္လည္းေကာင္း  ယခုထက္ပိုမုိ အဆင္ေျပစြာေမာင္းႏွင္ႏုိင္ၾကေတာ့ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သံုးသပ္ၾကသည္။

သတင္း-တင္၀င္းေလး(ၾကည့္ျမင္တုိင္)
ဓာတ္ပုံ-ျမင့္ေအာင္(စက္မႈေဆး၀ါး)'

ရန္ကုန္ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၈

 ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈသည္ ယခုေဖေဖာ္ဝါရီ လအကုန္၌ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း တံတားတည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာ ဦးသက္လင္းက ျမန္မာ့အလင္းသတင္းအဖဲြ႕သို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို ေျဖေလွ်ာ့ႏုိင္ေရးအတြက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္တံတား၊ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို တည္ေဆာက္ဖြင့္လွစ္ေပးႏုိင္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။
ယခုအခါ စတုတၴေျမာက္ခံုးေက်ာ္ တံတားတစ္စင္းအျဖစ္ ေျမနီကုန္း၌ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေနၿပီ ျဖစ္သည္။မၾကာမီ ဖြင့္လွစ္ေပးႏုိင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
စီမံကိန္းဒါ႐ိုက္တာ ဦးသက္လင္းက ''မတ္လအကုန္ေလာက္မွာ ယာဥ္ေတြသြားလာႏုိင္ေတာ့မွာပါ''ဟု အတည္ျပဳေျပာၾကားခဲ့သည္။
ေျမနီကုန္း ခံုးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖဲြ႕၏ လမ္းညႊန္ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ Capital Development မွ တာဝန္ယူတည္ ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
တံတားတည္ေဆာက္ရန္ ေျမတုိင္းတာမႈကို ၂ဝ၁၄ ၾသဂုတ္ ၁၃ ရက္တြင္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ပႏၷက္ေတာ္တင္
မဂၤလာအခမ္းအနားကို စက္တင္ဘာ ၆ ရက္က က်င္းပခဲ့သည္။
ဗားကရာလမ္းမႀကီးကို ျဖတ္ေက်ာ္လ်က္ ျပည္လမ္းမႀကီးေပၚမွ ေျမာက္မွေတာင္သို႔ အလ်ားလုိက္ တည္ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ တံတားဧရိယာသည္ ဒဂံုစင္တာေရွ႕မွ ျပည္သူ႔ဥယ်ာဥ္အထိျဖစ္ၿပီး အရွည္ေပ ၂၃၁ဝ ေက်ာ္ရွိသည္ဟု သိရသည္။
တံတားအက်ယ္မွာ ၄၈ ေပရွိ မည္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္ေလးစီးတစ္ၿပိဳင္တည္းသြားလာႏုိင္မည္ဟုဆိုသည္။ေျမျပင္မွ ကင္းလြတ္အျမင့္သည္ ၁၃ ေပ ဒသမ ၁၂ ရွိၿပီး တံတား၏ ခံႏုိင္ဝန္မွာ ၇၅ တန္အထိျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
တံတားတည္ေဆာက္စဥ္ကာလတြင္ ေျမနီကုန္းဧရိယာတစ္ဝိုက္၌ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမ်ား ရွိေနသည္။ ဗားကရာလမ္းဆံုမွသည္ ေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံ၊ ဦးဝိစာရမီးပိြဳင့္အထိ ကားတန္းရွည္ႀကီး ေန႔စဥ္ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိေနသည္။ ေတာ္လွန္ေရးပန္းျခံဘက္မွလာပါက ေျမနီကုန္း မီးပိြဳင့္လြတ္ရန္ ႏွစ္ႀကိမ္၊ သံုးႀကိမ္ထက္မနည္း ေစာင့္ဆုိင္းေမာင္းႏွင္ေနၾကရသည္ကို ေတြ႕ရသည္။
ထို႔အတူ ျပည္လမ္းမေပၚ ေျမနီကုန္းမွ ဟံသာဝတီအဝုိင္းအထိ ယာဥ္ေၾကာေတာင့္ခံေနဆဲ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္တံတားႀကီး တည္ေဆာက္ၿပီးပါက ဗားကရာလမ္းေၾကာသည္လည္းေကာင္း၊ ျပည္လမ္းေၾကာ သည္လည္းေကာင္း ယခုထက္ပိုမုိ အဆင္ေျပစြာေမာင္းႏွင္ႏုိင္ၾကေတာ့ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သံုးသပ္ၾကသည္။
သတင္း-တင္၀င္းေလး(ၾကည့္ျမင္တုိင္)
ဓာတ္ပုံ-ျမင့္ေအာင္(စက္မႈေဆး၀ါး)

No comments:

Post a Comment