Monday, September 3, 2018

JATA Tourism Expo 2018 ၌ ျမန္မာႏိုင္ငံကိုယ္စားျပဳခရီးသြားျပခန္း ပါဝင္ျပသႏိုင္ေရး တတိယအႀကိမ္ အစည္းအေဝးက်င္းပ

Image may contain: 3 people, people sitting, table and indoor

ရန္ကုန္ စက္တင္ဘာ ၂
ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရးဝန္ႀကီးဌာန၏ စီစဥ္ ေဆာင္ရြက္မႈျဖင့္ JATA Tourism Expo 2018သို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံကိုယ္စားျပဳခရီးသြားျပခန္း ပါဝင္ျပသႏိုင္ေရး တတိယအႀကိမ္ ညႇိႏႈိင္းအစည္းအေဝးကို ယေန႔နံနက္ပိုင္း တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အင္းလ်ားလိတ္ဟိုတယ္၌ က်င္းပရာ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးအုန္းေမာင္ တက္ေရာက္၍ အမွာစကားေျပာၾကားသည္။
ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးက ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ National Brand ျဖစ္ေသာMyanmar : Let the journey begin ကို၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္က စတင္အသုံးျပဳခဲ့ရာ ငါးႏွစ္ၾကာျမင့္ၿပီျဖစ္ သည့္အတြက္ Branding အသစ္ Myanmar:Be Enchanted ကို ႏိုင္ငံတကာသို႔ ျမႇင့္တင္ေၾကာ္ျငာရန္ ျပပြဲ ကာလအတြင္း ျမႇင့္တင္ႏိုင္ေရးအတြက္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေျပာင္းလဲလာသည့္ ေခတ္ႏွင့္အညီDigital နည္းပညာကို အသုံးျပဳၿပီး ခရီးသြားလုပ္ငန္းျမႇင့္တင္ ေရးကို ထိေရာက္စြာ ေဆာင္ရြက္ရန္လိုအပ္ပါေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏိုင္ငံခရီးသြားလုပ္ငန္းအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ႏွင့္ ပုဂၢလိကDigital Marketing အသင္းအဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ Digital Marketing ေကာ္မတီကို ဖြဲ႕စည္းၿပီးျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ျပည္ပခရီးသြားေစ်းကြက္ေကာ္မတီကိုလည္း ဖြဲ႕စည္း ထားၿပီးျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ခရီးသြားလုပ္ငန္းျမႇင့္တင္ေရးကို ေကာ္မတီမ်ားေပါင္းစပ္၍ ဝိုင္းဝန္းေဆာင္ရြက္ၾကေစလိုပါေၾကာင္း၊ ျပည္တြင္းခရီးသြားလုပ္ငန္း ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ကိုလည္း အားေပးရမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။
ယင္းေနာက္ အစည္းအေဝးတက္ေရာက္လာသူမ်ားကBranding အသစ္ျဖစ္ေသာMyanmar:Be Enchanted ျမႇင့္တင္ေၾကာ္ျငာႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္ထားရွိမႈ၊ ျပပြဲအစီ အစဥ္ႏွင့္ UNWTO Ministerial Round Table Meeting အစီအစဥ္မ်ား၊ ျပပြဲတက္ေရာက္ႏိုင္ေရး အေျခ အေနမ်ားကို ရွင္းလင္းတင္ျပၾကသည္။ ဆက္လက္၍ ျမန္မာ-ဂ်ပန္ ခရီးသြားလုပ္ငန္းေကာ္မတီမွ ဂ်ပန္ခရီးသြား မ်ား ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ လာေရာက္လည္ပတ္ႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္မည့္အစီအစဥ္မ်ား၊ ျမန္မာ-ကိုရီးယား ခရီးသြား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးေကာ္မတီတို႔မွ ေရွ႕ဆက္ေဆာင္ရြက္မည့္ ကိုရီးယားေစ်းကြက္ ခရီးသြားျမႇင့္တင္ေရးအစီအစဥ္မ်ား ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကၿပီး ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးက လိုအပ္သည္မ်ား ေပါင္းစပ္ညႇိႏႈိင္းေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ ေၾကာင္း သိရသည္။
သတင္းစဥ္

No comments:

Post a Comment