Wednesday, November 29, 2017

ရခိုင္ျပည္နယ္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အကူျပဳမည္႕ ပုဏၰကၽြန္း-ရေသ့ေတာင္-ဘူးသီးေတာင္လမ္းမွ စိုင္းဒင္တံတား မတ္လတြင္ ၿပီးစီးမည္

Image may contain: sky, ocean, outdoor, water and nature
ေမာင္ေတာ ႏိုဝင္ဘာ ၂၈
ရခိုင္ျပည္နယ္အတြင္း ေဒသဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစမည့္ လမ္း၊ တံတားမ်ားကို ေဆာက္ လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန တံတားဦးစီးဌာနအေနျဖင့္ စီမံခ်က္ခ် အေကာင္အထည္ေဖာ္တည္ေဆာက္လ်က္ရွိရာ ပုဏၰား ကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္မွ ဘူးသီးေတာင္ၿမိဳ႕သို႔ ဥဒဟို ကူးလူးသြားလာ ႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္တည္ေဆာက္လ်က္ရွိေသာ ပုဏၰားကြၽန္း- ရေသ့ေတာင္-ဘူးသီးေတာင္လမ္းပိုင္းမွ စိုင္းဒင္တံတား သည္ ယခုအခါ ရာခိုင္ႏႈန္းတစ္ဝက္မွ် ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္၍ လာမည့္မတ္လတြင္အၿပီးသတ္ႏိုင္ရန္ လ်ာထားေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း လမ္းတံတားဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
အဆိုပါ စိုင္းဒင္တံတား တည္ေဆာက္မႈလုပ္ငန္းကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလမွ စတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္။ ႏွစ္လမ္းသြား ကြန္ကရစ္တံတားအမ်ဳိးအစားျဖစ္ၿပီး တံတားအရွည္ ေပ ၆ဝဝ၊ ေရလမ္းကင္းလြတ္အျမင့္ ကိုးေပ၊ ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ ၂၄ ေပရွိကာ လတ္တေလာ သတ္မွတ္လ်ာထားကာလအတြင္း ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ လုပ္သား အင္အား ၁၅ဝ ဝန္းက်င္ျဖင့္ ေန႔စဥ္အေကာင္အထည္ေဖာ္ တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည္။
''စိုင္းဒင္တံတားကို မိုးမက်မီ ပြင့္လင္းရာသီအကုန္ မတ္လေလာက္ ၿပီးစီးဖို႔လ်ာထားပါတယ္၊ လမ္းေပါက္ သြားမယ္ဆို ဒီေဒသလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈက သိသိ သာသာတိုးတက္သြားမွာပါ၊ အရင္ကဆို ဒီေဒသျပည္သူ ေတြအေနနဲ႔ ေရလမ္း ကိုပဲ အားကိုးၿပီး အသုံးျပဳသြားလာေနခဲ့ရတာ။ ဒီ ပုဏၰကၽြန္း- ရေသ့ေတာင္- ဘူးသီး ေတာင္လမ္းေဖာက္လုပ္ၿပီးသြားရင္ ဒီေဒသဖြံ႕ျဖိဳးမႈက သိသိသာသာတိုးတက္ သြားမွာ ပါ။ ေဒသတစ္ခု ဖြံ႕ျဖိဳးဖို႔ အဓိကအေရးႀကီးဆုံးက လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးပါပဲ” ဟု ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန တံတားဦးစီးဌာနမွ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမႉး ဦးျမင့္ႏုိင္ဦးက ေျပာသည္။
ယခုအေကာင္အထည္ေဖာ္တည္ေဆာက္ေနေသာ စိုင္းဒင္တံတားႏွင့္အတူ ပုဏၰကၽြန္း - ရေသ့ ေတာင္- ဘူးသီးေတာင္ လမ္းေၾကာင္းေပၚ၌ ရေသ့ေတာင္တံတား၊ ေသာင္းတံတား၊ ငစံေပၚတံတားႏွင့္ ႐ြာေဟာင္းတံတား ငါးစင္းတို႔ကို တစ္ျပိဳိင္နက္တည္း ေဆာက္လုပ္လ်က္ရွိသည္။ ၎တံတား ငါးစင္းလုံးအား ယခု ႏွစ္ဘတ္ဂ်က္အကုန္ မတ္လတြင္ တစ္ျပိဳင္နက္တည္း ၿပီးစီးေစရန္ႏွင့္ မိုးမက်မီ အဆိုပါ လမ္းပိုင္းအား ဖြင့္လွစ္သြားရန္ လ်ာထားေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိသည္။ ယင္းလမ္းပိုင္းတြင္ တံတား ငါးစင္းအနက္ စိုင္းဒင္တံတား တည္ေဆာက္မႈကုန္က်စရိတ္မွာ က်ပ္သန္း ၂၇၃ဝ ခန္႔မွန္းလ်ားထားေၾကာင္း တံတား ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
“ကၽြန္မတို႔ ခုဘူးသီးေတာင္ကို သြားလာကူးလူးေနရတာက ေရလမ္းေၾကာင္းက ေန သြားေနရတာပါ။ ေရလမ္းခရီးဆိုေတာ့ အခ်ိန္ျပည့္ သြားလာလို႔ အဆင္မေျပပါဘူး။ အခုလို ကုန္းလမ္းခရီး ေပါက္သြားမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔ေက်း႐ြာျပည္သူေတြအေနနဲ႔ အေတာ္ေလးကို အဆင္ေျပသြားမွာပါ။ ခုဆိုရင္ ေကာက္ပဲသီးႏွံသြားေရာင္းရတာ ပဲျဖစ္ ျဖစ္၊ ဝယ္စရာတစ္ခုခုရွိရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေရလမ္းခရီးကေန သြားလာေနရေတာ့ အေတာ္ ေလးအခက္ အခဲျဖစ္ပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ဒီလမ္းေၾကာင္း ေဖာက္လုပ္ေပးတဲ့ တာဝန္ရွိ သူေတြကို ေက်းလက္ေနျပည္သူတစ္ ဦးအေနနဲ႔ အလြန္ပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္” ဟု စိုင္းဒင္ေခ်ာင္းတစ္ဖက္ကမ္း ဖုန္ၫိုလိတ္ေက်း ႐ြာ၌ ေနထိုင္သည့္ ေဒသခံတိုင္းရင္းသူ ေဒၚပုမၫိုက ေျပာသည္။
လမ္းတံတားဦးစီးဌာနမွ ေဆာက္လုပ္ေပးလ်က္ရွိေသာ အဆိုပါ ပုဏၰကၽြန္း- ရေသ့ေတာင္- ဘူးသီးေတာင္ လမ္းပိုင္းသည္ ပုဏၰားကၽြန္းမွ ရေသ့ေတာင္ျမိဳ႕နယ္အထိ ၂၂ မိုင္၊ ရေသ့ေတာင္မွ ဘူးသီးေတာင္ျမိဳ႕အထိ ၃၄ မိုင္ စုစုေပါင္း ၅၆ မိုင္ ရွည္လ်ားေၾကာင္း သိရသည္။
သတင္းအဖြဲ႕
ဓာတ္ပုံ- မင္းထက္

No comments:

Post a Comment