Thursday, August 31, 2017

မိုဘိုင္းဖုန္းေဘလ္သုံးစြဲရာတြင္ စနစ္တက် သုံးစြဲတတ္ေစရန္ ရွင္းလင္းေျပာၾကား

Image may contain: one or more people, people sitting, shoes, child and outdoor
ယေန႔ကာလ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း မိုဘိုင္းဖုန္းသုံးစြဲလာမႈမ်ား ေန႔စဥ္ျမင့္တက္လ်က္ရွိေနၿပီး ဖုန္းလိုင္းကတ္ႏွင့္ ေငြျဖည့္ကတ္မ်ားသည္လည္း အေရာင္းရဆုံးေစ်းကြက္တစ္ခုျဖစ္လာ သည္။ ယေန႔အခ်ိန္တြင္ ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာသုံးခုရွိၿပီးမၾကာမီတြင္
ေအာ္ပေရတာအသစ္တစ္မ်ဳိးထပ္မံေပၚေပါက္လာေတာ့မည္ျဖစ္သည္။ မၾကာေသးမီက ျပည္တြင္း ဆက္သြယ္ေရးေအာ္ပေရတာမ်ားကို ဖုန္းေဘလ္ျဖတ္ေတာက္ရာတြင္ သတ္မွတ္ အတိုင္းအတာတစ္ခုကို ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက ၫႊန္ၾကားသတ္မွတ္ေပးခဲ့သည္။ ၎ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ေအာ္ပေရတာမ်ား ဖုန္းေဘလ္ပိုမိုျဖတ္ေတာက္မႈမ်ားရွိေနသည္ဟူ၍ သုံးစြဲသူမ်ားအၾကားေျပာဆိုမႈမ်ားရွိလာၿပီး ထိုအထဲတြင္ တယ္လီေနာ ေအာ္ပေရတာက အမ်ား ဆုံး ျဖတ္ေတာက္ခံရသည္ဟု ေျပာဆိုျခင္းမ်ားအေပၚ တယ္လီေနာ၏ေစ်းကြက္ေဖာ္ေဆာင္ ေရးအရာရွိခ်ဳပ္Joslin Myrthongက ဖုန္းေဘလ္သုံးစြဲမႈႏွင့္ကုန္က်မႈမ်ားအေပၚ ရွင္းလင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ား အဆင့္ျမင့္မားလာမႈႏွင့္အတူ Application မ်ားကို ပိုမိုအသုံးျပဳလာမႈမ်ား ကာ အင္တာနက္ေဒတာ သုံးစြဲမႈမ်ားအေပၚ သက္ေရာက္မႈရွိေနၿပီး ယင္း Applicationsမ်ား အလိုအေလ်ာက္ အဆင့္ျမႇင့္မႈမ်ားေၾကာင့္ မလိုလားအပ္ဘဲ၊ မိမိကိုယ္တိုင္ မသုံးစြဲလိုက္မိဘဲ မိုဘိုင္းေဒတာမ်ား ကုန္ဆုံးမႈ မေပၚေပါက္ေစရန္ နားလည္တတ္ကြၽမ္းသူမ်ားအား ျပသ၍ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ မိမိကိုယ္တိုင္ေသာ္လည္းေကာင္း ဖုန္း၏ Background Data Restriction ကို ျပဳလုပ္ထားျခင္း၊ မိမိဖုန္း၏Hotspot udk Password ျဖင့္ ကာကြယ္ထားျခင္း၊ အြန္လိုင္းမွဗီဒီယိုမ်ား ၾကည့္႐ႈရာတြင္ ျပသသည့္ အရည္အေသြးကို ခ်ိန္ညိႇျခင္း၊Facebook လူမႈကြန္ရက္တြင္ ဗီဒီယိုအလိုအေလ်ာက္ျပသမႈမ်ားကို ကန္႔သတ္ျခင္းစသည္တို႔ကို လုပ္ေဆာင္ ထားသင့္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔အျပင္ မိုဘိုင္းဖုန္းသုံးစြဲသူမ်ားအေနျဖင့္ အေျခခံႏႈန္းထားမ်ားႏွင့္ ပ႐ိုမိုးရွင္းအစီအစဥ္ မ်ားအေပၚ ပိုမိုနားလည္ သေဘာေပါက္ျခင္းျဖင့္ မိမိတို႔ ဖုန္းသုံးစြဲမႈအတြက္ ကုန္က်မႈအေျခ အေနမ်ားကို မွန္းဆႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ေဒတာႏွင့္ ဖုန္းေခၚဆိုမႈမ်ားအတြက္ မိမိအသုံးျပဳမႈႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ပ႐ိုမိုးရွင္းအစီအစဥ္မ်ား၊ ေစ်းႏႈန္းပိုမိုသက္သာသည့္ အင္တာနက္ ေဒတာ အစီအစဥ္မ်ားကို ရယူအသုံးျပဳျခင္း အားျဖင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ကုန္က်မႈ သက္သာစြာျဖင့္ ရယူသုံးစြဲႏိုင္မည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
သုံးစြဲသူမ်ားအေနျဖင့္ မရွင္းလင္းသည့္ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ သိလိုသည္မ်ားကို သက္ဆိုင္ရာ ေအာ္ပေရတာမ်ား၏Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားႏွင့္Call Centerမ်ားသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ၿပီး တယ္လီေနာ အေနျဖင့္လည္း အဆိုပါ ျပႆနာမ်ားကို နားလည္သေဘာေပါက္သည္အထိ ေျဖရွင္း ေပးႏိုင္ရန္ အဖြဲ႕တစ္ခုဖြဲ႕စည္းထားေၾကာင္းMs.Joslin Myrthong က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
သတင္း-ဇာဏီ
ဓာတ္ပုံ-ေဂ်အယ္လ္

No comments:

Post a Comment