Wednesday, August 30, 2017

ယဥ္ေက်းေမာင္၊ ကာယဗလ၊ ကာယၾကံ့ခုိင္မႈႏွင့္ အႏုပညာစြမ္းရည္ၿပိဳင္ပဲဲြက်င္းပ

Image may contain: 1 person
ထားဝယ္ ၾသဂုတ္ ၂၉
၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ပညာသင္ႏွစ္ ယဥ္ေက်းေမာင္၊
ကာယဗလေမာင္၊ ကာယအလွမယ္၊ ကာယၾကံ့ ခုိင္မႈႏွင့္ အႏုပညာစြမ္းရည္ၿပိဳင္ပဲဲြကုိ တနသၤာရီ
တုိင္းေဒသႀကီး ထားဝယ္ၿမိဳ႕ ထားဝယ္တကၠသုိလ္
ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ခန္းမ၌ ၾသဂုတ္ ၂၆ ရက္ႏွင့္ ၂၇ ရက္
တို႔တြင္ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီမွ စတင္က်င္းပရာ
ေရွးဦးစြာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေလးမ်ားက တက္ေရာက္လာေသာ ဧည့္သည္ေတာ္မ်ားအား အႏုပညာစြမ္းရည္ျဖင့္ ေခတ္ေပၚေတး၊ ကာလ
ေပၚေတးသီခ်င္းမ်ားကုိ ဧည့္ခံေဖ်ာ္ေျဖသီဆုိၿပီး ေဖ်ာ္ေျဖေရးက႑မ်ားျဖင့္ ဧည့္ခံၾကသည္။
ပထမေန႔တြင္၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ပညာသင္ႏွစ္ ကုိယ္စားျပဳ ဘာသာရပ္ေက်ာင္းသား ၁၄ ဦးက
ျမန္မာ့႐ုိးရာဝတ္စုံမ်ားျဖင့္ ယဥ္ေက်းေမာင္ ဝင္
ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ၾကသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ဆုခ်ီးျမႇင့္ျခင္း ဆက္လက္က်င္းပရာ ပါေမာကၡမွဴးႏွင့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားက အႏု
ပညာစြမ္းရည္ျဖင့္ သီဆုိေဖ်ာ္ေျဖေသာ ေက်ာင္း
သား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားအား ဆုခ်ီးျမႇင့္ၿပီး ကုိယ္စား
ျပဳ ဘာသာရပ္မ်ားမွ ယဥ္ေက်းေမာင္တြင္ ပထမ
ဆုရရွိေသာ ႐ူပေဗဒဘာသာရပ္မွ ေမာင္ေနလင္း
ေအာင္၊ ဒုတိယဆုရရွိေသာ ဓာတုေဗဒဘာသာ ရပ္မွ ေမာင္ေအာင္ဘုိမ်ဳိး၊ တတိယဆုရရွိေသာ ႐ုကၡေဗဒဘာသာရပ္မွ ေမာင္ဟိန္းထက္ေအာင္၊ ကာယအလွမယ္တြင္ ပထမဆုရရွိေသာ ဓာတု
ေဗဒဘာသာရပ္မွ မထားထားျပံဳး၊ ဒုတိယဆု
ရရွိေသာ အဂၤလိပ္စာဘာသာရပ္မွ မယြန္းျပည့္
ေအာင္၊ တတိယဆုရရွိေသာ ပထဝီဘာသာရပ္မွ မသၪၨာေအာင္တုိ႔အား ဆုမ်ားအသီးသီးေပးအပ္ ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့သည္။
၎ေနာက္ ကာယဗလေမာင္ႏွင့္ ကာယ ၾကံ့ခုိင္မႈၿပိဳင္ပဲြကုိ ၾသဂုတ္ ၂၇ ရက္ မြန္းတည့္
၁၂ နာရီက ဆက္လက္က်င္းပရာ ကုိယ္စားျပဳ
ဘာသာရပ္မ်ားမွ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေလး မ်ားက အႏုပညာစြမ္းရည္ျဖင့္ ပါဝင္ယွဥ္ၿပိဳင္ၾက
ၿပီး ကာယဗလေမာင္ကုိယ္စားျပဳ ဘာသာရပ္မ်ား
မွ ေက်ာင္းသား ၁၂ ဦးက ပါဝင္ယွဥ္ၿပိဳင္ၾကကာ ကာယၾကံ့ခုိင္မႈတြင္ ကုိယ္စားျပဳဘာသာရပ္မ်ားမွ ေက်ာင္းသူ ၁၄ ဦး ပါဝင္ယွဥ္ၿပိဳင္ၾကသည္။
ထုိ႔ေနာက္တာဝန္ရွိသူမ်ားက ကာယဗလ
ေမာင္တြင္ ပထမဆုရရွိေသာ ဓာတုေဗဒ ဘာသာ
ရပ္မွ ေမာင္နီနီခုိင္ထြန္း၊ ဒုတိယဆုရရွိေသာ သခၤ်ာဘာသာရပ္မွ ေမာင္ရာဇာဝင္းဟန္၊ တတိယဆုရရွိေသာ ႐ုကၡေဗဒဘာသာရပ္မွ ေမာင္ခ်စ္ဦး၊ ကာယအလွမယ္တြင္ ပထမဆု ရရွိေသာ ဓာတုေဗဒဘာသာရပ္ မွ မဇင္ယမင္း၊
ဒုတိယဆုရရွိေသာ ဥပေဒပညာဘာသာရပ္မွ မသုနႏၵာေအာင္၊ တတိယဆုရရွိေသာ ျမန္မာစာ
ဘာသာရပ္မွ မႏွင္းႏုျဖဴဝင္းတုိ႔အား ဆုမ်ား အသီးသီးေပးအပ္ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
တုိင္းေဒသႀကီး(ျပန္/ဆက္)

No comments:

Post a Comment