Thursday, June 1, 2017

ပုဏၰားကြၽန္း-ရေသ့ေတာင္-ဘူးသီးေတာင္လမ္းအား၂ဝ၁-၂ဝ၁၉ ဘ႑ာႏွစ္အကုန္တြင္ရာသီမေရြး သြားလာႏိုင္ေသာလမ္းအဆင့္ေရာက္ရွိေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္


Image may contain: 1 person
ေနျပည္ေတာ္ ေမ ၃၁
ဒုတိယအႀကိမ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ ပၪၥမပုံမွန္အစည္းအေဝး သတၱမေန႔ကို ယေန႔နံနက္ ၁ဝ နာရီတြင္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးခန္းမေဆာင္၌ က်င္းပရာ ျပန္ၾကားေရးႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး က႑ဆိုင္ရာ ေမးခြန္းမ်ား ေမးျမန္း ေျဖၾကားျခင္း၊ ဥပေဒၾကမ္းတစ္ခု တင္သြင္းျခင္းတို႔ကို ေဆာင္ရြက္ၾကသည္။
အစည္းအေဝးတြင္ ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁)မွ ဦးစိုးမိုး၏ ရန္ကုန္-ပုသိမ္ ေမာ္ေတာ္ ကားလမ္းအား B.O.T စနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ ရရွိထားေသာ ကုမၸဏီႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနတို႔အၾကား ခ်ဳပ္ဆိုထားေသာ စာခ်ဳပ္ပါ အခ်က္အလက္၊ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားအား ေဒသခံျပည္သူမ်ားကို ပြင့္လင္းျမင္သာစြာ ရွင္းလင္းျပသရန္ အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိ ေမးခြန္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဝင္းခိုင္က ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ Oriental Highway ကုမၸဏီလီမိတက္တို႔အၾကား ခ်ဳပ္ဆိုေသာ B.O.T စာခ်ဳပ္ပါ အခ်က္အလက္၊ စည္းကမ္း ခ်က္မ်ားကို ေဒသခံျပည္သူမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာ တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရ အဖြဲ႕မ်ားမွ သိရွိလိုပါက ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန လမ္းဦးစီးဌာနအေနျဖင့္ ပြင့္လင္းျမင္သာစြာ ရွင္းလင္းျပသ ေပးသြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း။
B.O.T စာခ်ဳပ္ပါ စည္းကမ္းခ်က္ မ်ားအရ B.O.T လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ရသူသည္ သတ္မွတ္ထားေသာ နည္းပညာဆိုင္ရာ စံခ်ိန္စံၫႊန္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီေအာင္ လုပ္ငန္းမ်ားကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ ေပးရမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ လမ္း၊ တံတားတည္ေဆာက္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းျခင္း သို႔မဟုတ္ သတ္မွတ္စံခ်ိန္စံၫႊန္း မ်ားႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ခြၽတ္ယြင္းမႈ သို႔မဟုတ္ ပဋိညာဥ္စာခ်ဳပ္ႏွင့္ မကိုက္ညီမႈတို႔ကို ေတြ႕ရွိပါက ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက ကန္႔ကြက္ႏိုင္သည့္အျပင္ ခြၽတ္ယြင္းခ်က္ကို B.O.T လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ရေသာကုမၸဏီက ၄င္းတို႔၏စရိတ္ျဖင့္ ေကာင္းမြန္ေအာင္ ျပန္လည္ေဆာင္ရြက္ ေပးရမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေျဖၾကားသည္။
ရခိုင္ျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္ (၃)မွ ဦးခင္ေမာင္လတ္၏ ရခိုင္ျပည္နယ္၏ ကုန္ထုတ္လမ္းျဖစ္ေသာ ပုဏၰားကြၽန္း-ရေသ့ေတာင္-ဘူးသီး ေတာင္ကားလမ္း မည္သည့္အခ်ိန္တြင္ ၿပီးစီးမည္ကို သိရွိလိုျခင္းႏွင့္ ႏိုင္ငံတကာေခ်းေငြ၊ အေထာက္အပံ့ ေငြမ်ားရယူၿပီး ထိုလမ္းကို အရွိန္အဟုန္ျမႇင့္ တည္ေဆာက္ေပးရန္ အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိ ေမးခြန္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဝင္းခိုင္က ရေသ့ေတာင္-ဘူးသီး ေတာင္လမ္းပိုင္းအတြက္ ၂ဝ၁၇- ၂ဝ၁၈ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ၁ဝ မိုင္ ၃ ဖာလုံကို အက်ယ္ ၃၄ ေပ ေျမသား တာေပါင္တင္ျခင္း၊ R.C.C Box Culvert ရွစ္စင္း တည္ေဆာက္ျခင္းႏွင့္ တံတားတည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းျဖစ္ေသာ ငစံေပၚတံတား ေပ ၁၉ဝ၊ ရြာေဟာင္းေခ်ာင္း တံတားေပ ၂၈ဝ၊ ေသာင္းဒရား ေခ်ာင္းတံတား ေပ ၅ဝဝ ႏွင့္ စိုင္တင္ေခ်ာင္းတံတားေပ ၆ဝဝ အရွည္တို႔ကို ယခုဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ပြင့္လင္းရာသီတြင္ အၿပီးသတ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း။
ပုဏၰားကြၽန္း - ရေသ့ေတာင္ - ဘူးသီးေတာင္လမ္းအား တစ္ဆက္ တစ္စပ္တည္း သြားလာႏိုင္ရန္လမ္း၊ တံတား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ယခုလက္ရွိတြင္ ႏိုင္ငံတကာ ေခ်းေငြႏွင့္ အေထာက္အပံ့မ်ား ရယူေဆာင္ရြက္ရန္အစီအစဥ္ မရွိပါ ေၾကာင္း၊ ၂ဝ၁၈-၂ဝ၁၉ ဘ႑ာႏွစ္ အကုန္တြင္ ၄င္းလမ္းအပိုင္းအား ရာသီမေရြး သြားလာႏိုင္ေသာ လမ္းအဆင့္သို႔ ေရာက္ရွိေအာင္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ခြင့္ျပဳရန္ပုံေငြျဖင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေျဖၾကားသည္။
ထို႔ျပင္ ကယားျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၆)မွ ေဒၚလြီးဇာႏွင့္ ခ်င္းျပည္နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၄) မွ ဦးဇုန္လွယ္ထန္းတို႔၏ ေမးခြန္းမ်ား ႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ေဒါက္တာေဖျမင့္ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဝင္းခိုင္ တို႔က ျပန္လည္ရွင္းလင္း ေျဖၾကားၾကသည္။
ထို႔ေနာက္ ျပည္သူ႔စာရင္းကိုင္မ်ား ပ်က္ကြက္မႈ အက္ဥပေဒကို ႐ုပ္သိမ္းသည့္ ဥပေဒၾကမ္းအား လႊတ္ေတာ္မွ အတည္ျပဳေပးပါရန္ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္ ဦးေမာ္သန္းက တင္သြင္းသည္။
အဆိုပါ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ဥပေဒၾကမ္းေကာ္မတီ၏ အစီရင္ခံစာကို ေကာ္မတီဝင္ဦးလားလ္မင္းထန္က လႊတ္ေတာ္သို႔တင္ျပရာ အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒က ေဆြးေႏြးလိုသည့္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားရွိပါက အမည္စာရင္းတင္သြင္းႏိုင္ေၾကာင္း ေၾကညာသည္။
ဒုတိယအႀကိမ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ ပၪၥမပုံမွန္အစည္းအေဝး အ႒မေန႔ကို ဇြန္ ၂ ရက္တြင္ ဆက္လက္က်င္းပသြားရန္ လ်ာထားေၾကာင္း သိရသည္။
(သူရေဇာ္)

No comments:

Post a Comment