Tuesday, November 1, 2016

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း၌ ကုန္ေသတၲာတင္ယာဥ္မ်ားညပိုင္း၌သာ သြားလာခြင္႕ျပဳမည္ဆိုေသာ္လည္း ႏုိဝင္ဘာ ၁ ရက္တြင္ မစႏုိင္ေသး



Image may contain: sky, cloud, tree and outdoor
ရန္ကုန္ ေအာက္တိုဘာ ၃၁
ႏုိဝင္ဘာ ၁ ရက္မွစ၍ ကုန္ေသတၱာတင္ယာဥ္မ်ား အမ်ားျပည္သူသြားလာမႈမ်ားျပားေသာ ေန႔ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သြားလာမႈခြင့္မျပဳဘဲ ည ၉ နာရီမွ ေနာက္ တစ္ေန႔ နံနက္ ၆ နာရီအတြင္းသာ သတ္မွတ္ထားေသာ ခြင့္ျပဳလမ္းေၾကာင္းအတုိင္းသာ သြားလာခြင့္ျပဳမည္ဟု သတင္းမီဒီယာမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပပါရွိခဲ့သည္။
ယင္းသတင္းေဖာ္ျပခ်က္အရ ႏိုဝင္ဘာ ၁ ရက္တြင္ ကုန္ေသတၱာတင္ယာဥ္မ်ား ေန႔ပိုင္းသြားလာမႈခြင့္မျပဳ သည့္ျဖစ္စဥ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ကုန္ေသတၱာတင္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္အခ်ဳိ႕ထံ ေအာက္တိုဘာ ၃၁ ရက္ ညေနတြင္ ေမးျမန္းစုံစမ္းမႈ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ ယင္းေန႔ပိုင္း သြားလာခြင့္မျပဳသည့္ အေၾကာင္းၾကားျခင္းသည္ ႏုိဝင္ဘာ ၁ ရက္ တြင္ စတင္မႈမျပဳလုပ္ေသး၍ ကုန္ေသတၱာတင္ယာဥ္မ်ား ႏုိဝင္ဘာ ၁ ရက္တြင္ ေန႔ပိုင္းသြားလာခြင့္ရရွိေသးသည္ ဟု ယာဥ္ပိုင္ရွင္တို႔က ေျပာၾကားသည္။
ေန႔ပိုင္း ကုန္ေသတၱာတင္ယာဥ္မ်ား သြားလာခြင့္ မျပဳသည့္ျဖစ္စဥ္အေပၚ ညိႇႏႈိင္းေဆာင္ရြက္ရန္ကိစၥမ်ား ရွိေသးသျဖင့္ ရက္ေရႊ႕ဆုိင္းထားဟန္ ျဖစ္ႏုိင္သည္ဟု ေျပာဆုိမႈရွိသည္။
ႏုိဝင္ဘာ ၁ ရက္မွ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ခါးပတ္ပတ္ေမာင္းႏွင္ရန္ စီမံထားမႈႏွင့္ပတ္သက္၍ ေအာက္တိုဘာ ၃၁ ရက္ ေန႔လယ္ပိုင္းတြင္ လိႈင္သာယာမွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ ေမာင္းႏွင္လာေသာ အငွားယာဥ္အမွတ္ 6H\.....၏ ေရွ႕ခန္းတြင္ ယာဥ္ေမာင္း အပါအဝင္ ေရွ႕ခန္းစီးခရီးသည္ပါ ထုိင္ခုံခါးပတ္ ပတ္ထားသည္ကို ျမင္ေတြ႕ရသည္။
ထုိင္ခုံခါးပတ္ပတ္ထားျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္အႏၲရာယ္ႀကံဳေတြ႕ရခ်ိန္ ခါးပတ္ႀကိဳးတင္းလာသျဖင့္ လူ႔ခႏၶာကုိယ္မွာ ထုိင္ခုံေနာက္မီွတြင္ ကပ္ေနျခင္း၊ ယာဥ္ေရွ႕ခန္းထုိင္ခုံေရွ႕မွ ေလအိတ္ မ်ားဖြင့္၍ လူထိခိုက္မႈသက္သာရာ ရျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္ ယာဥ္စီးနင္းသူ၊ ယာဥ္ေမာင္းႏွင္သူမ်ားအေနျဖင့္ သက္ဆုိင္ရာမွ ထိုင္ခုံခါးပတ္ပတ္ထား ျခင္း ရွိ၊ မရွိ စစ္ေဆး မႈရွိခ်ိန္သာမက ယာဥ္ေမာင္းႏွင္ခ်ိန္တုိင္း ယာဥ္ေပၚပါသူမ်ား ထိုင္ခုံခါးပတ္ ပတ္ထားသင့္သည္ဟု ေရႊျပည္သာမွ ယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ေျပာသည္။
(ေမာင္ေစေအာင္)

No comments:

Post a Comment