Saturday, February 28, 2015

FED မွ ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားကေလးမ်ားႏွင့္အေမရိကန္ေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းသားမ်ားအေတြ႔အႀကဳံဖလွယ္



ဖန္င ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၇

ထုိင္းႏုိင္ငံေတာင္ပိုင္းအေျခစိုက္ ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ေဖာင္ေဒးရွင္း FED မွ ဖြင့္လွစ္ထားေသာ ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမား ကေလးမ်ား ေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ကေလးမ်ားႏွင့္နယ္သာလန္ႏိုင္ငံသည္ဟိဂ္ၿမိဳ႕ရွိ အေမရိကန္ေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူကေလးမ်ား၏အေတြ႕အၾကံဳ ေဆြးေႏြးဖလွယ္ျခင္းအစီအစဥ္ကို ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၁ ရက္မွ ၂၆ ရက္ထိ ထုိင္းႏိုင္ငံေတာင္ပိုင္းအေျခစိုက္ ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ေဖာင္ေဒးရွင္း FED (ULC)ေက်ာင္း၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း ထိုင္းႏိုင္ငံေတာင္ပိုင္း အေျခစိုက္ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ေဖာင္ေဒးရွင္း FED မွ သိရသည္။

နယ္သာလန္ႏိုင္ငံ သည္ဟိဂ္ၿမိဳ႕ရွိ အေမရိကန္ေက်ာင္းမွာ ထုိင္းႏိုင္ငံေတာင္ပိုင္းအေျခစိုက္ ပညာေရး ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးေဖာင္ေဒးရွင္း FEDမွ ဖြင့္လွစ္ထားေသာ ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမား ကေလးထိန္းေက်ာင္းအား ကူညီေထာက္ပံ့ေပးေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား၏အေတြ႕အၾကံဳဖလွယ္ ေဆြးေႏြးအစီအစဥ္၌ အဆိုပါ နယ္သာလန္ႏိုင္ငံသည္ဟိဂ္ၿမိဳ႕ရွိ အေမရိကန္ ေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ၁၉ ဦးအပါအဝင္ ဆရာမသံုးဦးတို႔မွ ထုိင္းႏုိင္ငံေတာင္ပိုင္း ေခါင္လတ္ကမ္းေျခရွိ တည္းခိုခန္း၌ တည္းခိုေနထိုင္ကာ ၄င္းတို႔၏ အေတြ႕အၾကံဳမ်ား အတြက္ လာေရာက္ေဆြးေႏြးဖလွယ္ရယူၾကျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။
ထိုင္းႏုိင္ငံေတာင္ပိုင္းအေျခစိုက္ ပညာေရးဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ေဖာင္ေဒးရွင္း FEDမွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးထူးခ်စ္က ''ကမၻာ့အဆင့္မီ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းက ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားနဲ႔အခုလို ရင္းႏီွးေတြ႕ဆံုခြင့္ရတာက ကြၽန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းကေလးေတြအတြက္ အမ်ားႀကီးဗဟုသုတရေစပါတယ္။

 သူတို႔အေနနဲ႔ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔အလုပ္သမား ေတြရဲ႕အေျခအေန၊ လူ႔အခြင့္အေရး အေျခအေနေတြ ေမးခဲ့ပါတယ္။အဓိကကေတာ့ သူတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ ႏုိင္ငံေရး၊ပညာေရးစနစ္ေတြနဲ႔ တျခားအေထြေထြကိစၥေတြကို ရွင္းျပသြားတာေပါ့ေနာ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကေလးေတြကလည္း သိခ်င္တာရိွတာေတြေမးတာေပါ့။ American School of the Hagueက ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားနဲ႔ အခုလိုအေတြ႕အၾကံဳဖလွယ္ပြဲလုပ္တာ အခုဆိုရင္ တစ္ႏွစ္တစ္ႀကိမ္ႏႈန္းနဲ႔ ငါးႏွစ္ဆက္တိုက္ရွိပါၿပီ။သူတို႔ႏိုင္ငံျခားက ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားအေနနဲ႔လည္း ထုိင္းႏိုင္ငံမွာ လာေရာက္လုပ္ကုိင္စားေသာက္ေနတဲ့ ျမန္မာေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားေတြရဲ႕ အေျခအေနကိုလည္း ေလ့လာခြင့္ရခဲ့ၾကတာေပါ့'' ဟု ေျပာသည္။
စိုးဝင္း (SP)

No comments:

Post a Comment