နယူးေယာက္ ဇန္နဝါရီ ၃၁
ပ်က္က်ေလယာဥ္မ်ားကို ကယ္ဆယ္ေရးအဖဲြ႕မ်ား ရွာေဖြရာတြင္ လြယ္ကူေစရန္အတြက္ မိနစ္တုိင္းတြင္ အေရးေပၚအသံလိႈင္းကို ပို႔ေပးႏုိင္မည့္ ထုတ္လႊင့္စက္မ်ားကို ကမၻာတစ္ဝန္းရွိ ပုဂၢလိကေလေၾကာင္း လုိင္းမ်ားတြင္ မၾကာမီ တပ္ဆင္ႏုိင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပရက္စ္တီဗီြသတင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။ လုပ္ငန္းစဥ္အသစ္မ်ားကို ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႏုိင္ငံတကာေလ ေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရးအဖဲြ႕(အုိင္စီ ေအအို)က ေျပာခဲ့သည္။
ေျခရာခံကိရိယာ အသစ္ကိုတပ္ဆင္ေသာ ေလယာဥ္မ်ားသည္ ေလေၾကာင္းလုိင္း ဦးတည္ရာလမ္းေၾကာင္း လြဲမွားျခင္းကဲ့သို႔ေသာ မေမွ်ာ္လင့္ေသာ အေျခအေနမ်ဳိးျဖစ္ေပၚပါက မိနစ္တုိင္းသတင္းပို႔မႈ ကို လုပ္ေဆာင္ေပးႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
အဆိုပါစနစ္ကို အသံုးျပဳထား ေသာ ေလယာဥ္မ်ားသည္ ပ်ံသန္း ေနသည့္ သာမန္အေျခအေန တြင္ ၁၅ မိနစ္ျခားတစ္ခါ ၄င္းတုိ႔၏ တည္ေနရာကို သတင္းေပးပို႔မည္ ျဖစ္ၿပီး ကယ္ဆယ္ေရးအဖဲြ႕မ်ားသည္ ယင္းအသံလိႈင္း၏ ေဖာ္ျပခ်က္အရ ေနာက္ဆံုးသိရေသာ အေနအထားျဖင့္ ေရမိုင္ေျခာက္မိုင္အတြင္း ေျခရာခံႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
လက္ရွိအေျခအေနတြင္ ေလယာဥ္မ်ားကိုေရဒါျဖင့္ ေျခရာခံလိုက္ၾကရသည္။ ေရထဲသို႔ ပ်က္က်ခဲ့ေသာ ေလယာဥ္ကို အလြယ္တကူ ရွာေဖြႏုိင္ရန္ႏွင့္ေရထဲတြင္ ေပၚေလာေပၚႏိုင္ၿပီး ေလယာဥ္မွ ကန္ထြက္ႏုိင္သည့္ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈ မွတ္တမ္းမ်ားကို ေလေၾကာင္းလုိင္းမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ရန္ေတာင္းဆိုခဲ့ၾကသည္။
၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္တြင္ထုတ္လုပ္မည့္ ေလယာဥ္မ်ားကို ကေနဒါႏုိင္ငံ မြန္ထရီရယ္ၿမိဳ႕၌ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂ ရက္ မွ ၅ ရက္အထိ က်င္းပမည့္ အိုင္စီေအအိုအဖဲြ႕ဝင္ႏုိင္ငံမ်ား အစည္းအေဝးတြင္ တင္ျပမည္ျဖစ္သည္။
ပဏာမေျခလွမ္းအေနျဖင့္ အိုင္ စီေအအိုအဖဲြ႕ဝင္ႏုိင္ငံမ်ား၏ တစ္ညီတစ္ညြတ္တည္း ေထာက္ခံမႈလိုအပ္ေၾကာင္း စက္မႈကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားက ဆုိခဲ့သည္။
ေနာက္ဆံုး အဆိုျပဳခ်က္ကို အတည္ျပဳႏိုင္ေရးအတြက္ အိုင္စီေအအိုေကာင္စီသို႔ေျခာက္လအတြင္း တင္ျပမည္ျဖစ္သည္။
(ပရက္စ္တီဗီြ
ပ်က္က်ေလယာဥ္မ်ားကို ကယ္ဆယ္ေရးအဖဲြ႕မ်ား ရွာေဖြရာတြင္ လြယ္ကူေစရန္အတြက္ မိနစ္တုိင္းတြင္ အေရးေပၚအသံလိႈင္းကို ပို႔ေပးႏုိင္မည့္ ထုတ္လႊင့္စက္မ်ားကို ကမၻာတစ္ဝန္းရွိ ပုဂၢလိကေလေၾကာင္း လုိင္းမ်ားတြင္ မၾကာမီ တပ္ဆင္ႏုိင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပရက္စ္တီဗီြသတင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။ လုပ္ငန္းစဥ္အသစ္မ်ားကို ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႏုိင္ငံတကာေလ ေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရးအဖဲြ႕(အုိင္စီ ေအအို)က ေျပာခဲ့သည္။
ေျခရာခံကိရိယာ အသစ္ကိုတပ္ဆင္ေသာ ေလယာဥ္မ်ားသည္ ေလေၾကာင္းလုိင္း ဦးတည္ရာလမ္းေၾကာင္း လြဲမွားျခင္းကဲ့သို႔ေသာ မေမွ်ာ္လင့္ေသာ အေျခအေနမ်ဳိးျဖစ္ေပၚပါက မိနစ္တုိင္းသတင္းပို႔မႈ ကို လုပ္ေဆာင္ေပးႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
အဆိုပါစနစ္ကို အသံုးျပဳထား ေသာ ေလယာဥ္မ်ားသည္ ပ်ံသန္း ေနသည့္ သာမန္အေျခအေန တြင္ ၁၅ မိနစ္ျခားတစ္ခါ ၄င္းတုိ႔၏ တည္ေနရာကို သတင္းေပးပို႔မည္ ျဖစ္ၿပီး ကယ္ဆယ္ေရးအဖဲြ႕မ်ားသည္ ယင္းအသံလိႈင္း၏ ေဖာ္ျပခ်က္အရ ေနာက္ဆံုးသိရေသာ အေနအထားျဖင့္ ေရမိုင္ေျခာက္မိုင္အတြင္း ေျခရာခံႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
လက္ရွိအေျခအေနတြင္ ေလယာဥ္မ်ားကိုေရဒါျဖင့္ ေျခရာခံလိုက္ၾကရသည္။ ေရထဲသို႔ ပ်က္က်ခဲ့ေသာ ေလယာဥ္ကို အလြယ္တကူ ရွာေဖြႏုိင္ရန္ႏွင့္ေရထဲတြင္ ေပၚေလာေပၚႏိုင္ၿပီး ေလယာဥ္မွ ကန္ထြက္ႏုိင္သည့္ ေလယာဥ္ပ်ံသန္းမႈ မွတ္တမ္းမ်ားကို ေလေၾကာင္းလုိင္းမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ရန္ေတာင္းဆိုခဲ့ၾကသည္။
၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္တြင္ထုတ္လုပ္မည့္ ေလယာဥ္မ်ားကို ကေနဒါႏုိင္ငံ မြန္ထရီရယ္ၿမိဳ႕၌ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂ ရက္ မွ ၅ ရက္အထိ က်င္းပမည့္ အိုင္စီေအအိုအဖဲြ႕ဝင္ႏုိင္ငံမ်ား အစည္းအေဝးတြင္ တင္ျပမည္ျဖစ္သည္။
ပဏာမေျခလွမ္းအေနျဖင့္ အိုင္ စီေအအိုအဖဲြ႕ဝင္ႏုိင္ငံမ်ား၏ တစ္ညီတစ္ညြတ္တည္း ေထာက္ခံမႈလိုအပ္ေၾကာင္း စက္မႈကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားက ဆုိခဲ့သည္။
ေနာက္ဆံုး အဆိုျပဳခ်က္ကို အတည္ျပဳႏိုင္ေရးအတြက္ အိုင္စီေအအိုေကာင္စီသို႔ေျခာက္လအတြင္း တင္ျပမည္ျဖစ္သည္။
(ပရက္စ္တီဗီြ
No comments:
Post a Comment