Monday, November 3, 2014

ဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္ (၂) ယေန႔နံနက္မွစ၍ ကားမ်ားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳမည္


Photo: ဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္ (၂) ယေန႔နံနက္မွစ၍ ကားမ်ားျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳမည္

ရန္ကုန္   ႏိုဝင္ဘာ   ၂

လႈိင္ျမစ္ေပၚတြင္ ျဖတ္သန္းတည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ရန္ကုန္အေနာက္ပိုင္းယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကို သက္သာေစမည့္ လိႈင္ျမစ္ကူးဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္(၂)သည္ ရာႏႈန္းျပည့္ၿပီးစီးၿပီျဖစ္၍ ယခုလအတြင္း အခမ္းအနားျဖင့္ မၾကာမီဖြင့္လွစ္သြားရန္  စီစဥ္လ်က္ရွိသည္။

တံတားဖြင့္ပြဲမျပဳလုပ္မီ ႏုိုဝင္ဘာ ၃ ရက္ နံနက္မွစ၍ တံတားႀကီးေပၚမွ ကားမ်ားျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေတာ့မည္ဟု သိရသည္။ ''ကြၽန္ေတာ္တု႔ိ ဒီဘုရင့္ေနာင္တံတားႀကီး အမွတ္(၂)ကို ေအာက္တိုဘာလကုန္မွာ အသံုးျပဳႏုိင္ေတာ့မယ္လို႔ ေျပာထားတဲ့အတုိင္း ႏိုဝင္ဘာ ၃ ရက္မွစၿပီး ကားေတြျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ တံတားႀကီးကိုလည္း အမ်ားျပည္သူသံုးႏုိင္ တဲ့ အဆင့္ေရာက္ရွိေနၿပီဆုိတာကိုလည္း စစ္ေဆးစမ္းသပ္ၿပီး ဝန္တင္ထားတဲ့ ကားေတြေမာင္းႏွင္ ၾကည့္ျခင္းမ်ားေဆာင္ရြက္ၿပီးျဖစ္ပါတယ္'' ဟု တံတားႀကီးကို တာဝန္ယူတည္ ေဆာက္ခဲ့ေသာ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းအထူးစီမံကိန္းႀကီးအဖြဲ႕ (၅)မွ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးတင့္လြင္က ေျပာၾကားသည္။

ဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္ (၂)သည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လႈိင္သာယာၿမိဳ႕နယ္သို႔ လႈိင္ျမစ္ကိုျဖတ္၍  တည္ေဆာက္ထားေသာ ဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္ (၁)အနီးယွဥ္လ်က္ ျမစ္ညာဘက္ေပ ၂ဝဝ အကြာတြင္  ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း အထူးစီမံကိန္းႀကီးအဖြဲ႕ (၅) က တာဝန္ယူတည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး တံတားအရွည္မွာ  ၁၆၂၈ ဒသမ ဝ၃ ေပရွိသည္။ ခ်ဥ္းကပ္တံတားအရွည္မွာ မရမ္းကုန္းဘက္ကမ္း၌ ၈၁၉ ဒသမ ၃၆၄ ေပႏွင့္ လႈိင္သာယာဘက္ကမ္း ခ်ဥ္းကပ္တံတားမွာ  ၁၆၅၇ ဒသမ ၁၃၄ ေပ  စုစုေပါင္းတံတားအရွည္ ၄၁ဝ၄ ဒသမ ၅၃ ေပ ရွည္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီး၏ ဝန္အေလးခ်ိန္ ၇၅ တန္ခံႏုိင္ၿပီး တံတား ႀကီးေပၚတြင္ ေလးလမ္းသြားကားလမ္း အက်ယ္ ၄၈ ေပႏွင့္ လူသြားလမ္း တစ္ဖက္လွ်င္ အက်ယ္ေျခာက္ေပ၊ ေရလမ္းကင္းလြတ္အက်ယ္ေပ ၃၇ဝ ႏွင့္ေရလမ္းကင္းလြတ္ အျမင့္မွာ အျမင့္ဆံုးေရတက္အမွတ္  ၃၆ေပ ရွိသည္။ 

 တံတားႀကီးတည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းကို ၆-၁-၂ဝ၁၃ ရက္ ေန႔တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ဖြင့္ပြဲက်င္းပ ႏိုင္မည့္ ႏုိဝင္ဘာ ၉ ရက္ အထိဆိုလွ်င္ တံတားတည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ကာလမွာ တစ္ႏွစ္ဆယ္လႏွင့္ သံုးရက္သာၾကာခဲ့သည္ဟု  သိရသည္။

သတင္း - ခရမ္းစိုးျမင့္
ဓာတ္ပုံ - ေက်ာ္မိုးလြင္

ရန္ကုန္ ႏိုဝင္ဘာ ၂

လႈိင္ျမစ္ေပၚတြင္ ျဖတ္သန္းတည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ရန္ကုန္အေနာက္ပိုင္းယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကို သက္သာေစမည့္ လိႈင္ျမစ္ကူးဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္(၂)သည္ ရာႏႈန္းျပည့္ၿပီးစီးၿပီျဖစ္၍ ယခုလအတြင္း အခမ္းအနားျဖင့္ မၾကာမီဖြင့္လွစ္သြားရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိသည္။

တံတားဖြင့္ပြဲမျပဳလုပ္မီ ႏုိုဝင္ဘာ ၃ ရက္ နံနက္မွစ၍ တံတားႀကီးေပၚမွ ကားမ်ားျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေတာ့မည္ဟု သိရသည္။ ''ကြၽန္ေတာ္တု႔ိ ဒီဘုရင့္ေနာင္တံတားႀကီး အမွတ္(၂)ကို ေအာက္တိုဘာလကုန္မွာ အသံုးျပဳႏုိင္ေတာ့မယ္လို႔ ေျပာထားတဲ့အတုိင္း ႏိုဝင္ဘာ ၃ ရက္မွစၿပီး ကားေတြျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ တံတားႀကီးကိုလည္း အမ်ားျပည္သူသံုးႏုိင္ တဲ့ အဆင့္ေရာက္ရွိေနၿပီဆုိတာကိုလည္း စစ္ေဆးစမ္းသပ္ၿပီး ဝန္တင္ထားတဲ့ ကားေတြေမာင္းႏွင္ ၾကည့္ျခင္းမ်ားေဆာင္ရြက္ၿပီးျဖစ္ပါတယ္'' ဟု တံတားႀကီးကို တာဝန္ယူတည္ ေဆာက္ခဲ့ေသာ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းအထူးစီမံကိန္းႀကီးအဖြဲ႕ (၅)မွ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးတင့္လြင္က ေျပာၾကားသည္။

ဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္ (၂)သည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး မရမ္းကုန္းၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လႈိင္သာယာၿမိဳ႕နယ္သို႔ လႈိင္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ တည္ေဆာက္ထားေသာ ဘုရင့္ေနာင္တံတားအမွတ္ (၁)အနီးယွဥ္လ်က္ ျမစ္ညာဘက္ေပ ၂ဝဝ အကြာတြင္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း အထူးစီမံကိန္းႀကီးအဖြဲ႕ (၅) က တာဝန္ယူတည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး တံတားအရွည္မွာ ၁၆၂၈ ဒသမ ဝ၃ ေပရွိသည္။ ခ်ဥ္းကပ္တံတားအရွည္မွာ မရမ္းကုန္းဘက္ကမ္း၌ ၈၁၉ ဒသမ ၃၆၄ ေပႏွင့္ လႈိင္သာယာဘက္ကမ္း ခ်ဥ္းကပ္တံတားမွာ ၁၆၅၇ ဒသမ ၁၃၄ ေပ စုစုေပါင္းတံတားအရွည္ ၄၁ဝ၄ ဒသမ ၅၃ ေပ ရွည္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီး၏ ဝန္အေလးခ်ိန္ ၇၅ တန္ခံႏုိင္ၿပီး တံတား ႀကီးေပၚတြင္ ေလးလမ္းသြားကားလမ္း အက်ယ္ ၄၈ ေပႏွင့္ လူသြားလမ္း တစ္ဖက္လွ်င္ အက်ယ္ေျခာက္ေပ၊ ေရလမ္းကင္းလြတ္အက်ယ္ေပ ၃၇ဝ ႏွင့္ေရလမ္းကင္းလြတ္ အျမင့္မွာ အျမင့္ဆံုးေရတက္အမွတ္ ၃၆ေပ ရွိသည္။

တံတားႀကီးတည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းကို ၆-၁-၂ဝ၁၃ ရက္ ေန႔တြင္ စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ဖြင့္ပြဲက်င္းပ ႏိုင္မည့္ ႏုိဝင္ဘာ ၉ ရက္ အထိဆိုလွ်င္ တံတားတည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ကာလမွာ တစ္ႏွစ္ဆယ္လႏွင့္ သံုးရက္သာၾကာခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

သတင္း - ခရမ္းစိုးျမင့္
ဓာတ္ပုံ - ေက်ာ္မိုးလြင္

No comments:

Post a Comment