Monday, February 2, 2015

ျမစ္ငယ္ျမိဳ႕အနီး ျမစ္ငယ္ျမစ္္ရထားလမ္းကူးတံတားသစ္တည္ေဆာက္မႈစတင္

Photo: ျမစ္ငယ္ျမိဳ႕အနီး ျမစ္ငယ္ျမစ္္ရထားလမ္းကူးတံတားသစ္တည္ေဆာက္မႈစတင္

မႏၲေလး ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁

ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႔အနီးျမစ္ငယ္ျမစ္ေပၚတြင္ ကမ္း
ႏွစ္ဖက္ကို ဆက္သြယ္ထားသည့္  သံတံတားခံုးမ်ား
ကို ျဖဴေဖြးစြာေတြ႔ျမင္ရျပီး မီးရထားအတြက္
တံတားတစ္စင္း၊ ကားလမ္းအတြက္  တံတားတစ္စီး
တည္ေဆာက္ကာဆက္သြယ္ကူးလူးသြားလာခဲ႔သည္မွာႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာခဲ႔ျပီ ျဖစ္သည္။ ဖြံ႔ျဖိဳးတိုးတက္မႈႏွင့္အညီ ကားမ်ားျဖတ္ကူးရန္ ခံုး
ပါဝင္ေသာသံတံတားႏွစ္စင္းေဘးတြင္ မ်ိဳးဆက္
သစ္တံတားတစ္စင္းကိုတည္ေဆာက္ႏိုင္ခဲ႔သည့္
အတြက္ျပည္သူမ်ားအတြက္ အားထားရကာ ျမစ္ငယ္ျမစ္၏အလွကိုေပၚလြင္ေစခဲ႔သည္။ 

မ်ဳိးဆက္သစ္တံတားကို၂ဝဝ၃ခုႏွစ္ မတ္ ၇ ရက္
တြင္စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ႔ၿပီး ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၁၇ ရက္တြင္ျပီးစီးကာ ဖြင့္လွစ္ေပး
ႏိုင္ခဲ့သည္။ တံတားအရွည္မွာ၈၄ဝေပ၊ တံတား
အက်ယ္ေပ၈ဝေပ၊ ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ ၇၂ေပ၊
ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီတြင္လူသြားလမ္းႏွင့္ လက္ရန္းပါရွိသည္။

တံတားအမ်ိဳးအစားမွာအုတ္ျမစ္သံကူကြန္ကရစ္ထူးပိုင္၊ ကိုယ္ထည္သံကူကြန္ကရစ္၊ အေပၚ
ထည္ၾကိဳတင္အားျဖည့္ကြန္ကရစ္သံကူကြန္ကရစ္၊ တံတားေအာက္ေရလမ္းကင္းလြတ္နယ္     အက်ယ္၇၄ေပ အျမင့္၈ေပ၆လက္မ၊ တံတားခံႏိုင္
ဝန္ခ်ိန္၄၅တန္ေျခာက္လမ္းယာဥ္တစ္စီးခ်င္း၇၅တန္ ခံႏိုင္သည္။ယခုအခါ ျမစ္ငယ္ျမစ္ေပၚတြင္
မီးရထားလမ္းကူးသံတံတားသစ္တစ္စင္း တည္
ေဆာက္မႈလုပ္ငန္းစဥ္စတင္ေနျပီျဖစ္သည္။ လက္ရွိ
တည္ေဆာက္မည့္တံတားအပါအဝင္ျမစ္ ငယ္ျမစ္
ေပၚတြင္တံတားေလးစင္းအျပိဳင္ျမင္ေတြ႔ရမည္
ျဖစ္သည္။

ျမစ္ငယ္မီးရထားလမ္းကူးတံတားသစ္မွာလက္ရွိ
မီးရထားလမ္းကူးတံတား၏ အေရွ႕ဘက္ ၁၇မီတာ
အကြာတြင္တည္ေဆာက္ကာ ၁ ဒသမ၂ မီတာ
Bore Pileအမ်ဳိးအစားျဖစ္ၿပီးBore Pile အေရ
အတြက္   ၅ဝ ပါဝင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။Sub structureudkRc ကြန္ကရစ္ တိုင္ကိုအသံုးျပဳ
မည္ျဖစ္ကာ ၁ ဒသမ ၂မီတာBore Pileအမ်ဳိး
အစားျဖစ္ၿပီးBore Pileအေရအတြက္ ၅ဝ ပါဝင္
မည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
 
Sub structureudk Rc  ကြန္ကရစ္ တိုင္ကို
အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ကာSuper structure မွာ ေပ
၁၅ ွSteel Box Girder(4Nosႏွင့္ေပ၄ဝ
Steel  Girder(2Nos) တို႔အသံုးျပဳတည္ေဆာက္
မည္ျဖစ္သည္။ တံတားေပအရွည္ ၇၂၁ေပရွိမည္
ျဖစ္ကာ၂ဝ၁၆ခုႏွစ္တြင္အၿပီးတည္ေဆာက္မည္
ျဖစ္သည္။ 

မီးရထားလမ္းကူးတံတားသစ္သည္   ျမစ္ငယ္ တံတား  တံတားအမွတ္(၈၂၆)ျဖစ္ၿပီးတည္ေဆာက္ မႈလုပ္ငန္းစတင္ေနၿပီျဖစ္သည္။ 
လာမည့္၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ခုႏွစ္တြင္ ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕
အနီး ျမစ္ငယ္ျမစ္ေပၚတြင္ တံတားေလးစင္း
အျပိဳင္ေတြ႔ျမင္ရျပီး မီးရထား၊ ကားတို႔ အဆင္ေျပ
ေခ်ာေမြ႔စြာျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ေတာ႔မည္ျဖစ္ သည္။ 

အထူးသျဖင့္မီးရထားလမ္းကူးတံတားသစ္
ေပၚထြက္လာျခင္းေၾကာင့္မီးရထားႏွစ္စင္းအျပိဳင္ ကူးလာႏိုင္ကာ ရထားေစာင့္ကာကူးရသည့္အခ်ိန္
ၾကန္႔ၾကာမႈကင္းကာ  ရထားခရီးစဥ္  ပိုမိုျမန္ဆန္ 
ေခ်ာေမြ႕လာေတာ႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္းေလ႔လာသိရွိရ
သည္။                            

 (တိမ္တမန္)



မႏၲေလး ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁

ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႔အနီးျမစ္ငယ္ျမစ္ေပၚတြင္ ကမ္း
ႏွစ္ဖက္ကို ဆက္သြယ္ထားသည့္ သံတံတားခံုးမ်ား
ကို ျဖဴေဖြးစြာေတြ႔ျမင္ရျပီး မီးရထားအတြက္
တံတားတစ္စင္း၊ ကားလမ္းအတြက္ တံတားတစ္စီး
တည္ေဆာက္ကာဆက္သြယ္ကူးလူးသြားလာခဲ႔သည္မွာႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာခဲ႔ျပီ ျဖစ္သည္။ ဖြံ႔ျဖိဳးတိုးတက္မႈႏွင့္အညီ ကားမ်ားျဖတ္ကူးရန္ ခံုး
ပါဝင္ေသာသံတံတားႏွစ္စင္းေဘးတြင္ မ်ိဳးဆက္
သစ္တံတားတစ္စင္းကိုတည္ေဆာက္ႏိုင္ခဲ႔သည့္
အတြက္ျပည္သူမ်ားအတြက္ အားထားရကာ ျမစ္ငယ္ျမစ္၏အလွကိုေပၚလြင္ေစခဲ႔သည္။

မ်ဳိးဆက္သစ္တံတားကို၂ဝဝ၃ခုႏွစ္ မတ္ ၇ ရက္
တြင္စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ႔ၿပီး ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၁၇ ရက္တြင္ျပီးစီးကာ ဖြင့္လွစ္ေပး
ႏိုင္ခဲ့သည္။ တံတားအရွည္မွာ၈၄ဝေပ၊ တံတား
အက်ယ္ေပ၈ဝေပ၊ ယာဥ္သြားလမ္းအက်ယ္ ၇၂ေပ၊
ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီတြင္လူသြားလမ္းႏွင့္ လက္ရန္းပါရွိသည္။

တံတားအမ်ိဳးအစားမွာအုတ္ျမစ္သံကူကြန္ကရစ္ထူးပိုင္၊ ကိုယ္ထည္သံကူကြန္ကရစ္၊ အေပၚ
ထည္ၾကိဳတင္အားျဖည့္ကြန္ကရစ္သံကူကြန္ကရစ္၊ တံတားေအာက္ေရလမ္းကင္းလြတ္နယ္ အက်ယ္၇၄ေပ အျမင့္၈ေပ၆လက္မ၊ တံတားခံႏိုင္
ဝန္ခ်ိန္၄၅တန္ေျခာက္လမ္းယာဥ္တစ္စီးခ်င္း၇၅တန္ ခံႏိုင္သည္။ယခုအခါ ျမစ္ငယ္ျမစ္ေပၚတြင္
မီးရထားလမ္းကူးသံတံတားသစ္တစ္စင္း တည္
ေဆာက္မႈလုပ္ငန္းစဥ္စတင္ေနျပီျဖစ္သည္။ လက္ရွိ
တည္ေဆာက္မည့္တံတားအပါအဝင္ျမစ္ ငယ္ျမစ္
ေပၚတြင္တံတားေလးစင္းအျပိဳင္ျမင္ေတြ႔ရမည္
ျဖစ္သည္။

ျမစ္ငယ္မီးရထားလမ္းကူးတံတားသစ္မွာလက္ရွိ
မီးရထားလမ္းကူးတံတား၏ အေရွ႕ဘက္ ၁၇မီတာ
အကြာတြင္တည္ေဆာက္ကာ ၁ ဒသမ၂ မီတာ
Bore Pileအမ်ဳိးအစားျဖစ္ၿပီးBore Pile အေရ
အတြက္ ၅ဝ ပါဝင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။Sub structureudkRc ကြန္ကရစ္ တိုင္ကိုအသံုးျပဳ
မည္ျဖစ္ကာ ၁ ဒသမ ၂မီတာBore Pileအမ်ဳိး
အစားျဖစ္ၿပီးBore Pileအေရအတြက္ ၅ဝ ပါဝင္
မည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

Sub structureudk Rc ကြန္ကရစ္ တိုင္ကို
အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ကာSuper structure မွာ ေပ
၁၅ ွSteel Box Girder(4Nosႏွင့္ေပ၄ဝ
Steel Girder(2Nos) တို႔အသံုးျပဳတည္ေဆာက္
မည္ျဖစ္သည္။ တံတားေပအရွည္ ၇၂၁ေပရွိမည္
ျဖစ္ကာ၂ဝ၁၆ခုႏွစ္တြင္အၿပီးတည္ေဆာက္မည္
ျဖစ္သည္။

မီးရထားလမ္းကူးတံတားသစ္သည္ ျမစ္ငယ္ တံတား တံတားအမွတ္(၈၂၆)ျဖစ္ၿပီးတည္ေဆာက္ မႈလုပ္ငန္းစတင္ေနၿပီျဖစ္သည္။
လာမည့္၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ခုႏွစ္တြင္ ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕
အနီး ျမစ္ငယ္ျမစ္ေပၚတြင္ တံတားေလးစင္း
အျပိဳင္ေတြ႔ျမင္ရျပီး မီးရထား၊ ကားတို႔ အဆင္ေျပ
ေခ်ာေမြ႔စြာျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ေတာ႔မည္ျဖစ္ သည္။

အထူးသျဖင့္မီးရထားလမ္းကူးတံတားသစ္
ေပၚထြက္လာျခင္းေၾကာင့္မီးရထားႏွစ္စင္းအျပိဳင္ ကူးလာႏိုင္ကာ ရထားေစာင့္ကာကူးရသည့္အခ်ိန္
ၾကန္႔ၾကာမႈကင္းကာ ရထားခရီးစဥ္ ပိုမိုျမန္ဆန္
ေခ်ာေမြ႕လာေတာ႔မည္ျဖစ္ေၾကာင္းေလ႔လာသိရွိရ
သည္။

(တိမ္တမန္)

No comments:

Post a Comment