Tuesday, December 2, 2014

ရွမ္းျပည္နယ္(အေရွ႕ပိုင္း) က်ိဳင္းတံု-မိုင္ခတ္-မိုင္းယန္းလမ္း အဆင့္ျမွင့္တင္

Photo: ရွမ္းျပည္နယ္(အေရွ႕ပိုင္း) က်ိဳင္းတံု-မိုင္ခတ္-မိုင္းယန္းလမ္း အဆင့္ျမွင့္တင္
============================================

က်ဳိင္းတံု   ဒီဇင္ဘာ   ၁

ရွမ္းျပည္နယ္   (အေရွ႕ပိုင္း)က်ဳိင္းတံုခ႐ိုင္၌  က်ဳိင္းတံု-မိုင္းခတ္-မုိင္းယန္းလမ္းသည္ ၇၃ မုိင္ ရွည္လ်ား ၿပီး  မုိးရာသီ၌  သြားလာေရးခက္ခဲ ေသာ လမ္းပိုင္းတစ္ခုျဖစ္သည္။

ေဒသခံတုိင္းရင္းသားျပည္သူမ်ား ရာသီမေရြး သြားလာႏိုင္ရန္အတြက္ ရွမ္းျပည္နယ္(အေရွ႕ပုိင္း) ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း ျပည္နယ္ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီးက စီမံခ်က္မ်ား ေရးဆြဲ၍ အဆိုပါလမ္းကို ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ကတၱရာ လမ္း ၁၁ မုိင္   ၆ ဖာလံုခင္းျခင္း၊ ကြန္ကရစ္တံတားငါးစင္း   တည္ ေဆာက္ျခင္း၊    ေျမထိန္းနံရံႏွင့္ ေက်ာက္စီေရေျမာင္း  တည္ေဆာက္ ျခင္း၊ လမ္းသားခ်ဲ႕ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ကိုပါ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါလမ္းေၾကာင္းေပၚ တြင္ အရွည္ေပ ၁၆ဝ ရွိေသာ နမ့္ေလြ

ေခ်ာင္းကူး ဝမ္တာပံုေဘလီတံတား ကို အၿမဲတမ္းသံကူကြန္ကရစ္တံတား အျဖစ္လည္းေကာင္း၊  က်ဳိင္းတံုၿမိဳ႕ အထြက္ရွိ အရွည္ေပ ၁၂ဝ ရွိေသာ ေနာင္ဖာသစ္သားတံတား   အၿမဲ တမ္းသံကူကြန္ကရစ္တံတားအျဖစ္ လည္းေကာင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္တည္ ေဆာက္လ်က္ရွိၿပီး ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္ကုန္လွ်င္ ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါလမ္းကို ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွစ၍  ရွမ္းျပည္ နယ္အစိုးရအဖြဲ႕ ရန္ပံုေငြျဖင့္ လမ္း/ တံတားလုပ္ငန္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ယင္းလမ္း ပိုင္း ၇၃ မိုင္ကို ကတၱရာလမ္းအဆင့္ ေရာက္ရွိေရး ရည္မွန္းေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာင္ေမာင္ႏုိင္


က်ဳိင္းတံု ဒီဇင္ဘာ ၁

ရွမ္းျပည္နယ္ (အေရွ႕ပိုင္း)က်ဳိင္းတံုခ႐ိုင္၌ က်ဳိင္းတံု-မိုင္းခတ္-မုိင္းယန္းလမ္းသည္ ၇၃ မုိင္ ရွည္လ်ား ၿပီး မုိးရာသီ၌ သြားလာေရးခက္ခဲ ေသာ လမ္းပိုင္းတစ္ခုျဖစ္သည္။

ေဒသခံတုိင္းရင္းသားျပည္သူမ်ား ရာသီမေရြး သြားလာႏိုင္ရန္အတြက္ ရွမ္းျပည္နယ္(အေရွ႕ပုိင္း) ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း ျပည္နယ္ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီးက စီမံခ်က္မ်ား ေရးဆြဲ၍ အဆိုပါလမ္းကို ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ကတၱရာ လမ္း ၁၁ မုိင္ ၆ ဖာလံုခင္းျခင္း၊ ကြန္ကရစ္တံတားငါးစင္း တည္ ေဆာက္ျခင္း၊ ေျမထိန္းနံရံႏွင့္ ေက်ာက္စီေရေျမာင္း တည္ေဆာက္ ျခင္း၊ လမ္းသားခ်ဲ႕ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ကိုပါ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါလမ္းေၾကာင္းေပၚ တြင္ အရွည္ေပ ၁၆ဝ ရွိေသာ နမ့္ေလြ

ေခ်ာင္းကူး ဝမ္တာပံုေဘလီတံတား ကို အၿမဲတမ္းသံကူကြန္ကရစ္တံတား အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ က်ဳိင္းတံုၿမိဳ႕ အထြက္ရွိ အရွည္ေပ ၁၂ဝ ရွိေသာ ေနာင္ဖာသစ္သားတံတား အၿမဲ တမ္းသံကူကြန္ကရစ္တံတားအျဖစ္ လည္းေကာင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္တည္ ေဆာက္လ်က္ရွိၿပီး ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္ကုန္လွ်င္ ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါလမ္းကို ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွစ၍ ရွမ္းျပည္ နယ္အစိုးရအဖြဲ႕ ရန္ပံုေငြျဖင့္ လမ္း/ တံတားလုပ္ငန္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ယင္းလမ္း ပိုင္း ၇၃ မိုင္ကို ကတၱရာလမ္းအဆင့္ ေရာက္ရွိေရး ရည္မွန္းေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာင္ေမာင္ႏုိင္

No comments:

Post a Comment